יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

ביקורת: CND - Solar Oil

בוקר אור לכולן!:)
היום על דוכן הנאשמים- שמן לריכוך הקיוטיקלס של Creative Nail Design.


קניתי אותו בעקבות ההמלצה של xsparkage, שאמרה שהיא קנתה אותו בעקבות scrangie.
לפי הסרטון, יש לנו את אותו בקבוק. לפי חוות הדעת שלה- כנראה שהיא משתמשת במוצר אחר לגמרי!
דבר ראשון, היא אמרה שיש לו ריח ממש טוב. שזה מוזר, כי לדעתי הריח שלו ממש לא נעים.
בהמשך היא אומרת שהיא אוהבת את זה בגלל שהוא נספג מיידית לא משאיר תחושה שמנונית- כשמרחתי אותו הוא היה כל כך שומני, שמיד רחצתי ידיים והחלטתי להשתמש בו רק בלילה לפני השינה.
ובאמת כך עשיתי, למשך כמה ימים- הפסקתי מכמה סיבות:
1. מצאתי כתמים של שמן על הסדינים היפים שלי.
2. לא הרגשתי שזה עזר לי במיוחד לריכוך הקיוטיקלס..

שורה תחתונה: אולי אם לא הייתי מנסה כבר את עור חדש של תפוח- הייתי אוהבת גם את זה. אבל לעת עתה אני חושבת שהמוצר הזה ממש מיותר אצלי.
(זה לא אומר שאני לא מתכוונת לנסות את ה-Cuticle Eraser..)

תגובה 1:

Tuli אמר/ה...

אני משתמשת בסולאר אויל שלהם כבר הרבה זמן ואני מאוד אוהבת אותו. הבקבוק שלי נראה אחרת, עגול כזה, אבל אני בטוחה שזה אותו דבר.
הוא באמת מאוד שומני, ואין לי מושג למה היא כתבה שזה נספג מהר כי לוקח לו כמעט שעה להיספג לגמרי...
לגבי הריח - יש לו ריח של שקדים, יותר דומה למרציפן וזה לחלוטין עניין של טעם...בואי נגיד שלא הייתי שמה בושם כזה אבל בתור ריח של שמן לציפורניים אני אוהבת (קניתי גם את שאר המוצרים שלהם בריח שקדים)
אני גם משתמשת בו בערב, בדר"כ בשעת הכרבול שלי מול הטלויזיה...חחח....ואז עד שאני הולכת לישון זה כבר יבש :-)

זה היה המוצר הראשון שקניתי לריכוך העור ועם הזמן הוא עשה את העבודה, אז לא יצא לי להשוות אותו למוצר אחר....יש לי עכשיו אחד סגור של קולור קלאב לנסות ואני אשמח לדווח לך עליו בהמשך אם תרצי...

ובהזדמנות אני אנסה גם את התפוח שהמלצת עליו - אני אוהבת את המוצרים שלהם :-)