יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

ביקורת: תפוח - עור חדש

תכשיר על בסיס טבעי למריחה על העור מסביב לציפורניים (קרי, קיוטיקלס) למטרות ריכוך.

על הבקבוק כתוב:
"פילינג להמסה וריכוך העור הקשה סביב הציפורן. תכשיר על בסיס טבעי, מותאם במיוחד לעור העדין שסביב הציפורן, מסיר את העור הקשה ע"י המסת התאים המתים. מחדש, מבריא ומחזק את רקמות העור סביב הציפורן."

בהוראות השימוש כתוב למרוח שכבה דקה על עור נקי ויבש, לתת להיספג ולחזור על הפעולה כל ערב.

ביום הראשון מרחתי אותו בערך 6 פעמים. העור שלי היה מאוד מאוד יבש, וכל פעם מרחתי את התכשיר ועיסיתי אותו- בסוף היום העור ניראה מדהים! השינוי היה כמעט מיידי, כבר במריחה השניה הרגשתי כמה שהעור ניראה יותר טוב.

היתרון של המוצר הזה הוא שהוא בכלל לא שמנוני כמו שציפיתי! אני הייתי בטוחה שמדובר בשמן כבד שמורחים לפני השינה ומתבאסים.. אבל ממש לא!
בשום מקום בכלל לא כתוב שזה שמן, זאת הייתה הנחה מוטעית שלי. המוצר הזה נעים וכייף למרוח אותו.
בנוסף, יש לו ריח נעים מאוד בעיניי.

כרגע אני משתמשת בו כל ערב לפני השינה, ולפני שאני מורחת לק- אני מספיגה אותו בעור, העור מתרכך כמעט מיידית וקל לדחוף אותו אחורה.

בשורה תחתונה: ממליצה בחום!! התכשיר הזה התעלה על כל הציפיות שהיו לי ממנו. אני בהחלט אקנה אותו שוב!!

מחיר: 50 ש"ח בסופרפארם.
לאתר החברה.

6 תגובות:

Haboleshet אמר/ה...

נשמע מעניין מאוד [למעט המחיר] ....יידגם בקרוב!

אֶפי אמר/ה...

אין ספק שהמחיר שערורייתי.. עדיף לחכות למבצעים (אם יש בכלל על תפוח..):-/

Haboleshet אמר/ה...

לפחות יש לזה ריח נסבל ? כי אם לא אני מוותרת. אני ממש אלרגית לריחות מזויעים.ו..כן מדי פעם יש דווקא מבצעים על תפוח.

אֶפי אמר/ה...

לדעתי הריח נעים.. אני כבר שבוע מרחרחת אותו בנסיון לתאר לעצמי את הריח ולא מצליחה..
אני לא יודעת אם זה יהיה לטעמך.. מה שכן בטוח שאין לו ריח כימי או מזוויע..

RUTHIE1 אמר/ה...

וואו וואו וואו! בדיוק מה שהעור שלי היה צריך להשלמת טיפול (זוכרת שהתחלתי גמילה מכסיסת העור מסביב??? גאה לומר שהולך לא רע בכלל...) עכשיו שמתי גם על כמה מקומות שהעור מיובש על האצבעות - שאריות ממנהג מגונה...הרבה יותר טוב! אמשיך מחר ואדווח...

אֶפי אמר/ה...

מעולה אה??:) כל הכבוד על הגמילה! אין ספק שאם העור רך, הרבה יותר קל לא לכסוס אותו..