יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

קניות קניות קניות!

היי!
חזרתי מהקרב במחסן "אלקליל" (המכירה השנתית של יבואנית מאק, אסתי לאודר וקליניק), והנה סיפורי המלחמה שלי:
(והנה סיפורי המלחמה של נעלולה ושל חן)

טירוף טירוף טירוף! זוכרות את הפרק בחברים שמוניקה הולכת לחפש שמלת כלה בהנחה, אבל יש רק אחת מכל דגם?? בדיוק אותו דבר, רק באיפור.
כשאני הגעתי לא היה כ"כ תור, אבל זה פשוט בגלל שהיו בפנים המון נשים דחוסות במחסן קטן, זאת היתה חוויה פשוט הזויה- לראות דיילת צועקת "יש לי מסקרה שחורה אחת" ועשרים נשים עטות עליה בנסיון להשיג את המסקרה...
אם לא הייתי עם החברה הנכונה למקום הזה, הייתי יוצאת תוך עשר דקות. האווירה היתה אווירת שוק לחלוטין... אם מצאתן שפתון שאתן רוצות צריך לחפש טוב טוב אחד סגור שלא השתמשו בו.. כל זאת כמובן בהנחה שהצלתן להשתחל אל הדוכן עצמו...

הדיילות היו נחמדות מאוד אך מותשות, הנשים היו נחמדות מאוד כל עוד הן לא רצו את אותו מוצר כמוך (ואז נשלפים הסכינים)..
המבחר היה לא אדיר אבל מספק, והמחירים בהחלט שווים (לקים, שפתונים, צלליות ב20 ש"ח, רביעיית צלליות של מאק ב80, פלטת החגים ב100- כל המייקאפים ב50..).
הקופאית התבלבלה גם בחשבון שלי, במאה ש"ח, וגם בחשבון של חברה שלי ב30 ש"ח.. מזל שעוד היינו עירניות כחיות טרף מהסיטואציה כולה..
אשה אחת הסבירה לנו את האסטרטגיה: מישהו מוציא משהו מקרטון ושואל מי רוצה? תקחו! אח"כ תסתכלו.. לא לשאול מה זה, כמה זה.. קודם לקחת.. היססת לשניה? זה בשקית של מישהי אחרת.

מה קניתי?

1. צללית Glamour Check - עשרים ש"ח.
2. דאבל וור לייט מס' 01- המייקאפ שלי!! 50 ש"ח, היה רק אחד.. הייתי קונה עוד.
3. שני שפתונים לאמא- אחד של אסתי לאודר ואחד של מאק- Full Body. של מאק עלה 20 ש"ח ושל אסתי 30.
4. דאזלגלאס Sugarrimmes
ליפסטיין סי טרו Loving Touch, כל אחד ב20 ש"ח.



חלק מקיט של אסתי לאודר- שפתון (לאמא), גלוס, ארבע צלליות חומות יפות, ודוגמית של המסקרה סמפצ'ס, המסקרה האהובה עלי.



פה יש סבון אחד, והקרם הגדול- שהגיעו עם הקיט הקודם, ועוד סבון, קרם קטן וסרום אידיאליסט, שהגיעו בקיט נפרד.



התיקים- הקיט הקטן הגיע עם התיק הכחול (20 ש"ח), הקיט הגדול הגיע עם השאר (30 ש"ח).

זהו, לא רע אה??
אני חושבת ששנה הבאה אני אבוא מוכנה מראש להלם התרבות הזה.. אבל לדעתי המחירים כן שווים את זה (למי שלא גר רחוק).. צריך לקחת בחשבון שסביר שלא תמצאו מוצרי בסיס (מייקאפ, קונסילר) בגוון שלכן, ולא אייליינר/מסקרה בשחור וכדו', אלא אם כן במקרה עמדתן צמוד לדיילת בזמן שהיא פתחה קופסה.

חוצמזה, הייתי עם אמא ברמת אביב... ובזמן שהיא הלכה לשירותים קפצתי למאק וקניתי...

את הקופסה הכעורה הזאת!!

שבתוכה...

1. צללית מינרלית חצויה Play on Plums
2. סומק מינרלי Nuance
3. MSF בגוון Shimpagne- גולת הכותרת של הקיט הזה...
4. מיני קבוקי 181SE


מעבר לזה קניתי גם שוקו חם עם מרשמלו במקס ברנר...
ועכשיו אני הולכת לישון- זה היה מתיש!:)

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כיף לך שזכית :-)
המחירים ממש סימליים ובסופו של דבר חוויית הקניה משתלמת. בטח ובטח אם נשווה אותה לקניה בשוּק, שם אווירת השוק היא תמידית על כל ההמולה שמלווה אותה, המוצרים הנמכרים שם הם באיכות נמוכה יותר (מן הסתם), והמחירים - לא בהכרח נמוכים יותר...
תתחדשי ותיהני!

נעלולה אמר/ה...

האמת ששוקו עם מרשמלו נשמע כמו אחלה פיצוי למה שהתחולל שם :) פשוט באסטה מטורפת, דיילות שהגיעו מותשות ונגמרו להן הבטריות במהלך המכירה ותור ארוך ששם בכיס הקטן את כל קופות החולים ביחד. בסך הכל, יצאה לך אחלה קנייה במחיר מדהים - וזה מה שחשוב!

Haboleshet אמר/ה...

אני רואה שכולנו חושבות על אמא כשזה מגיע למוצרים של אסתי לאודר הא ? :) גם אני מצאתי לה ועירבבתי כמה קיטים מקסימים עם צבעים שידעתי שהיא תאהב. לקחתי בדיוק מהקיטים שאת לקחת.
ובכלל הכל נראה מהמם!דווקא ביום שלישי לא היה כזה טירוף כמו שתיארת והיה נעים להסתובב אבל מה זה משנה בכלל ? העיקר שהיה כיף!
ותתחדשי על הקולקציה החדשה של מאק. מהממת!

Meital אמר/ה...

שקלתי ללכת למכירה. אבל אני לא בנויה ל"אווירת שוק" אז ויתרתי מראש..
אני מעדיפה חווית קניה יותר סימפטית גם אם המחירים יקרים יותר..
את הירקות הבודדים שאני קונה - רק בסופר.. לשוק אני לא מתקרבת..
הקופסה ממאק אכן כעורה ביותר.. בהתחלה הסתכלתי על התמונה ואמרתי לעצמי - מה את עושה עם אלומיניום עם חורים? חשבתי שהכנסת את עצמך ל"תעשיית המתכות הכבדה" חחחח ואז קלטתי שמדובר על קופסה של מאק.. לא יודעת מה הם חשבו לעצמם..
אגב, יתכן שחתיכה כזאת של אלומיניום תעלה פחות מהסט :D

Purple Rain אמר/ה...

עם מי הלכת בסוף? :P
והקלמר לעפרונות!!!!!!!

Tuli אמר/ה...

וואוו איזה דברים שווים ! שעשעת אותי עם ההשוואה לפרק ב"חברים", אני בדר"כ שונאת מקומות כאלה אבל נראה שהיה ממש שווה ללכת ואהבתי מאוד את הדברים שקנית ! ואני גם מתה על שוקו חם עם מרשמלו :-))))

חן אמר/ה...

תתחדשי!
כל הכבוד על הגודיס - ועל זה שמצאת מייק אפ בגוון שלך, אני בכלל לא הצלחתי למצוא אותו בגוון שלי, כל הגוונים היו כהים!

השפתון של מאק הוא אחד האהובים עליי וגם אני רכשתי אותו לאחר ששלי נגמר (-:

תהני מהרכישה!

rona_144@walla.co.il אמר/ה...

אני חייבת להבין איך את מקבלת מחירים כאלה..
שפתון במאק ב20 שקל!!<?!<!?!

אנונימי אמר/ה...

איפה המכירה הזו ומתי תהיה עוד מכירה כזו?

אנונימי אמר/ה...

האם גם השנה יש מכירה שנתית כזו?