יום שבת, 5 בדצמבר 2009

רומן קטלני

שלום לכל המכורות!:)
כל היום הזה התרוצצתי כמו מפגרת סביב השמש בנסיון להוציא תמונה נורמלית של הלק הזה..

Misa - Fatal Affair
בזמן האחרון יש המון וריאציות על צבעים כאלה- מאוד מאוד כהים, שנראים שחורים רוב הזמן, ובשמש מתגלה היופי האמיתי שלהם.
הלק הזה הוא לא ממש שחור- גם בתוך חדר אפשר לראות שהוא כחול (נוטה לסגול), אבל הוא מאוד כהה, ואין ספק שבשמש הוא ניראה אחרת לגמרי.
בעקרון הוא מאוד קרמי, ובשמש מגלים שיש בו שימרים כחולים זעירים ויפים.
אני ממש אוהבת את הלוק הכחול-כהה.


המריחה שלו הייתה בסדר- זה הלק השני שיש לי מחברת מיסה, וכמו הקודם גם זה היה נוזלי מאוד. אני פחות אוהבת את זה אבל זה לא נורא.
השכבה הראשונה הייתה ממש שקופה, ולמרבה הפתעתי- סגולה מאוד. בשכבה השניה הוא כבר אטום לגמרי וכחול.

אני חושבת שהוא מזכיר טיפה את Essie - Midnight Cami, כשההבדל הוא שאסי יותר כחול, והשימרים שבו יותר בולטים.





אפי.

6 תגובות:

חן אמר/ה...

צבע מקסים!
הלואוי ולי הייתה הסבלנות להחליף לק בתדירות שכזו, בידיים לפחות.
ובהתחשב בעובדה ששינויי מזג האוויר הרסו את העור סביב הציפורן והכול פצוע - אז לשים לק לא בא בחשבון כי להוריד אותו מאוד מאוד מאוד כואב (-:

נורא אוהבת את הבלוג שלך. עושה לי כייף.

Meital אמר/ה...

צבע מעניין!
מוזר שאת אומרת שהוא קרמי, בתמונה אחת הוא נראה ממש קרמי ובשניה הוא נראה עם ברק פנימי..
אני זוכרת שדווקא בפורום די התאכזבו ממנו..

אֶפי אמר/ה...

חן- אין לי ברירה אלא להחליף :) אחרת הכל מקולף..
חייבים לשים קרם ידיים!
תודה רבה:)

אולטרה- לא התכוונתי קרמי לגמרי, אבל רוב הזמן הוא ניראה קרמי - ורק בשמש מגלים שיש בו שימר..
למה התאכזבו ממנו? הוא יפה ממש..

Tuli אמר/ה...

צבע מהמם ! ממש מתאים לך הגוון הזה לדעתי, הוא נראה מעולה עלייך :-)

ודרך אגב, הפסיכומטרי שלך הוא בשבוע הבא ?

אֶפי אמר/ה...

תודה תולי- כן! עוד שבוע מהיום :)

Meital אמר/ה...

אני חושבת שציפו למשהו יותר שימרי נגיד כמו ה Forbidden Luat רק כהה יותר..
אז זה באמת שאלה למה את מצפה..