יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

Essie - Lollipop

לא, לא שכחתי את הסיסמה של הבלוג.. :)
לצערי, הייתי עסוקה עם העולם האמיתי, וחבל (כי פה הרבה יותר כייף). אבל זה נגמר- ניגשתי לפסיכומטרי (נקווה שבפעם הראשונה והאחרונה), ישנתי יומיים כדי לפצות על חוסר השינה שפקד אותי בחודשיים האחרונים- והנה אני פה.

אוקיי, אז מרחתי את הצבע הזה עכשיו- ואז קלטתי שפספסתי את השמש והגעתי כבר לשקיעה.. ממש התבאסתי, אבל הצורך לפרסם פוסט בער בעצמותיי :) אז תאלצו להסתפק הפעם בתמונות סוג ב', ובהבטחה שלי שזה לא יקרה עוד הרבה פעמים..

סוכריה על מקל, מקולקצית החגים של אסי - אדום קר, בוהק וin your face.
מילה לאמריקאיות- אני מבינה שכריסמס עכשיו ואדום בוהק זה אין.. אבל לא בא לכן לשים איזה סגול כהה ולחכות עם הצבעים האלה לקיץ?..
המרקם היה ג'לי כייפי לחלוטין, הצבע נמרח בדיוק כמו שרוצים, אין שום בעיות מיוחדות, התייבש מהר מאוד, כרגיל אצל אסי- מושלם. באמת.
הצבע עצמו חוזר לארון שלי, וימצא את עצמו על הציפורניים שלי כשיתחיל האביב/קיץ. אחלה צבע למי שרוצה אדום קייצי אבל לא כתום.
(איזה תמונה מזעזעת... סליחה! אשתדל לעדכן תמונה יותר טובה בהמשך...)


בפינת המוזר/מעצבן להיום: שמתי לב שהשם שכתוב על הבקבוק שלי הוא "LOLIPOP", עם L אחת. באתר הם כתבו עם שתי L. למה? אני רוצה את הלק שלי באיות תקני..

אוהבת מאוד!

אפי.

6 תגובות:

מורן (Moran) אמר/ה...

צבע באמת יפה אבל לדעתי אם אני ארכוש אותו זה יהיה גם רק לקיץ, כי כרגע דווקא הכהים ניראים לי מושכים יותר.

מקווה שהלך טוב בפסיכומטרי! הכי כיף להיפטר מזה (כמו מכל מבחן בערך)

אֶפי אמר/ה...

בהחלט הכהים יותר מושכים.. בואי נגיד שכבר הורדתי אותו :P
ו.. שלחתי לך הבוקר משלוחה!:)

Tuli אמר/ה...

הצחקת אותי עם הקטע של האדומים לכריסמס :-))) בכל אופן, הוא נראה אדום מדהים ואני ממש אוהבת את השם שלו !

דרך אגב, גם רציתי לעדכן אותך שהוספתי אותך לבלוגרול שלי :-)

Standing Ovation אמר/ה...

בדיוק חשבתי להזמין אותו אבל הוא באמת נראה יותר קיצי. בכל מקרה הוא יפה!

אנונימי אמר/ה...

תמונה מעולה דווקא!
אבל לא בשבילי.. מכל האדומים אני מאוהבת באדום היחיד שהיה לי במקרה ולא ידעתי בכלל, ומצאתי אצלי..
Sally Hansen Hard as Nails,
לא מהסוג החדש והמגעיל הזה שיש עכשיו בכל מקום, ונראה מלוכלך..
עמיד, מדהים, חזק, בוהק.
אבל אותי אדום משעמם.. מוזר?
לא יודעת.
לא אוהבת צבעים "שיש לכולם", גיליתי את זה על עצמי אחרי שהסתובבתי איתו קצת

אבל התמונה ממש טובה, וזה מראה לך שאת לא חייבת אור יום (:

אֶפי אמר/ה...

תולי- איך שכחתי לכתוב על השם! אני כמעט תמיד כותבת.. אני מתה על השם הזה! מושלם לצבע! ותודה שהוספת אותי אליך..

סטנדינג- הוא אכן יפה לקיץ.. ככה שלא הייתי שוללת אותו :)

נעה הבלונדינית- לא מצליחה להתחבר למשפט "אדום משעמם" :) לדעתי אדום זה תמיד קלאסי ויפה. אבל תלוי איזה אדום :)
חוצמזה.. התמונה ממש מטושטשת ולא משהו לדעתי :P אבל אני אצטרך להתחיל לתמרן משהו עם החורף הזה.. כמעט ואין אור גם בשעות היום..