יום שבת, 19 בדצמבר 2009

Orly - Samba

בוקר אור!
השבוע התחדשתי לי בלק הראשון שלי מבית אורלי.
כןכן- עד השבוע לא היה לי לק מהחברה הזאת, מודה- אף פעם לא ראיתי צבע שמשך אותי בצורה מיוחדת.. עד שהגיע הצבע המקסים מקסים הזה.

הצבע הזה הוא סגול-ורוד כהה, מיוחד מאוד.
במריחה הראשונה התקבל צבע כמעט לגמרי אטום- ורוד מאוד. בשכבה השניה התקבל צבע יותר עמוק ויותר סגול.
בעיניי הוא נפלא. ואגב- תמיד אנחנו מדברות על צבעים של חורף/קיץ. לדעתי זאת דוגמה מצוינת לצבע שהוא גם וגם.
בסה"כ, אם לסכם את הגוון הזה: ארטיק ענבים.




המברשת של אורלי מיוחדת מאוד- בזה שהיא רגילה לחלוטין. לא דקה, לא עבה, לא קצרה, לא ארוכה. אבל אין התפזרות של שערות ולא היו לי שום בעיות איתה במריחה.
הידית גומי שכולם מדברים עליה באמת נוחה עד כדי גיחוך! כלומר, למה לא כל הלקים שלי מגיעים עם ידית כזאת?! זה אדיר!

הטענה היחידה שיש לי כלפי הלק הזה היא שהיה לי כל כך קשה לצלם אותו!
במשך שלושה ימים יצאתי כל בוקר למרפסת בנסיון לתפוס קצת אור..







בונוס: הייתן מאמינות שיש עכשיו פורום שמוקדש לציפורניים ולקים בלבד?! ותודה לצונית שהביאתנו עד הלום.



שבת שלום,

אפי.

8 תגובות:

חן אמר/ה...

יש לי את הגוון הזה ואני מאוד אוהבת אותו!
נראה מקסים עלייך!

שמחה שהתחדשת בלק של "אורלי" הם באמת לא נופלים באיכותם מלקים של essie & opi לדעתי (-:

אֶפי אמר/ה...

תודה :)
האיכות בהחלט לא נופלת!
וזה גם לק שמאוד משתלם לקנות בארץ- להזמין מחו"ל ולקנות בס"פ עולה בדיוק אותו הדבר (20 ש"ח).
וחוצמזה- יש בו 18 מ"ל לעומת 15 בשאר הלקים.. מצוין!

mayane21 אמר/ה...

מקסים עלייך!!!

Inbaluly אמר/ה...

צבע מקסים, ומאוד הולם אותך.
אני מאוד מחבבת את הלקים של אורלי... רק עכשיו קניתי גם שניים מהמאט שלהם, בסגול וכחול ואחד אפור-תכלת עם נצנצים בשם fairy dust. סה"כ יש לי 5 גוונים שלהם, וכולם מוצלחים.
אם רק היו מביאים אותם לארץ קצת אחרי שהקולקציות יוצאות ולא שנה אחרי, היה אפילו טוב יותר... אבל כל עוד אפשר להשיג אותם בארץ ולא ביוקר, אני לא מתלוננת!

Michal אמר/ה...

זה באמת צבע יפה. אגב, מעניין לגבי אורלי - זו חברה שנחשבת די טובה ואפילו יחסית זמינה בארץ, והיא לא מאוד יקרה ועדיין כמעט לא מדברים עליה פה!

אֶפי אמר/ה...

תודה מעיין :)

ענבל, אני דווקא חייבת להגיד שלדעתי הם מביאים את הקולקציות בקצב די סביר לארץ.. לא מהיר כמו מאק או OPI, אבל סביר להפליא.
תודה רבה :)

מיכל- חשבתי על זה גם ולדעתי זה דווקא בגלל שהחברה הזאת זמינה מאוד. משהו בלקים של אסי וOPI הרבה יותר מושך, דווקא כי זה לא נגיש. אין ספק שלפחות על הלק הזה אני יכולה להגיד שהוא לא נופל באיכות מהאחרונים.

RUTHIE1 אמר/ה...

טוב אז התחדשתי גם בצבע הזה! וגם בעוד אחד - HAPPILLLY EVER AFTER - צבע יין מקסים, דומה מאוד ל-267 של שיק אבל עם נצנוץ קל...1+1 באפריל...

אֶפי אמר/ה...

תתחדשי!! אני גם רוצה לקנות עוד לקים של אורלי..