יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

Essie - Angora Cardi (בונוס בפנים!)

בטח כבר נמאס לכן לשמוע עליו.. :P

אני חייבת להודות - שכשקולקצית הסתיו של אסי יצאה, הרבה צבעים עניינו אותי.. אבל דווקא הצבע הזה היה ניראה לי ממש מוזר בסווטצ'ים.
היתה התלהבות ממש גדולה סביבו, הוא והצ'ינצ'ילי היו ממש מסמרי הקולקציה, ורק אני לא הבנתי את ההייפ..
בסופו של דבר, הזמנתי לי מארז מיני של ארבעה לקים מהקולקציה- אנגורה קרדי, מידנייט קאמי, מינק מאפס והצבע הורוד - פינק פארקה.

מה אני יכולה להגיד? הבנתי את ההייפ.
סגול קרמי מעושן בינוני- מהמם! ממש ממש מיוחד לדעתי..
בהחלט יש לו תת גוון אדום, אבל לא בצורה מעצבנת.
דווקא הפורמולה הצליחה לעצבן אותי- בדר"כ אני ממש אוהבת את הלקים של אסי, אבל זה ספציפית היה ממש עבה ועקשן, כאילו הוא לא רוצה להימרח (מי שואל אותו).
אני חושבת שאני פשוט קיבלתי בקבוק לא מוצלח, כי ברשת לא מצאתי תלונות כאלה- סקרנג'י אפילו התלוננה שהמרקם נוזלי מדי.
בקיצור, אני חושבת שאני אקנה לי בקבוק בגודל מלא של הצבע המופלא הזה.



ולבונוס: תמיד ידעתי שיגיע היום שאני אפרסם פה משהו שקשור לכלב שלי..
הנה הוא ישן וחולם :) תעשו מיוט כי שומעים רק רעשי רקע, משום מה המצלמה לא קלטה את הנחירות.




ומשהו קטן וחשוב: אל תוסיפו Seche Restore לטופ של אסי Good To Go, זה הורס אותו.
שמחתי להיות הנסיינית שלכן :)

אפי.

6 תגובות:

Meital אמר/ה...

מה לגבי הטופ To Dry For של אסי? יש השגות?
חשבתי כבר לעשות את ההזמנה אבל מה לעשות שכמובן איך שאני רוצה לעשות הזמנה, עד שאני בוחרת את הצבעים 2 אין במלאי :(

וככה במעבר חד - תודה על הסרטון :) העלת לי חיוך "על הצהרים"
ואם כבר העלת סרטון של הכלבון החמוד שלך, אני מצרפת את סרטון "אולי מלכת העולם" שלי. כל מה שנשאר הם הזכרונות.. ומזל שיש כ"כ הרבה זכרונות מקסימים :)

http://video.google.com/videoplay?docid=5689352064601709806#

אֶפי אמר/ה...

חחחחח איזה מלכה! כמה אנרגיות.. ניראה לי שצ'רלי לא הוציא כזאת כמות אנרגיה בכל ה13 שנים שהוא חי!:D

לא הבנתי את השאלה- את שואלת אם אפשר לשים את המדלל בטופ הזה? לא הייתי מסתכנת האמת :-/ אלא אם כן הוא כבר גם ככה בדרך לפח..
אם את יכולה לשלוח לי מייל (אני לא מוצאת את שלך) אני אשמח.. יש לי משהו לשאול אותך :)

Meital אמר/ה...

האנרגיות האלה זה בעיקר מחוץ לבית. בבית דנים הם כיסוי יפה לספות חחחח
המייל שלי - immeital@gmail.com

Meital אמר/ה...

ועוד משהו ששכחתי, אז מה המדלל הזה מסוגל לדלל? בסיס ולקים אבל לא טופ?

אֶפי אמר/ה...

לקים ואת הטופ קואט Seche Vite:-)

RUTHIE1 אמר/ה...

אפי, האם יצא לך להשוות את הלק הזה לשיק מס' 54?
ראיתי אותו היום ונדלקתי, כמובן קניתי...ונראה לי שהוא דומה מאוד לאנגורה קרדי!