יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

ביקורת: OPI - Nail Envy (מחזק ציפורניים)


בהזמנה האחרונה שלי מטרנסדיזיין היה לי עוד קצת מקום ועוד לא עברתי את ה50$, אז החלטתי לדחוף לשם בקבון מיני קטנטן של חומר הפלא הזה, בעלות סמלית של דולר.

הולי גוואקמולי!
עד שהכרתי את המוצר הזה, הציפורניים שלי היו חלשות, עדינות, שבירות ומתקלפות (כמו שמתקלף לק? רק שזה היה שכבה מהציפורן שלי..). הניילטק חיזק אותן יחסית והייתי מרוצה ממנו, אבל ברגע שמרחתי את הדבר הזה- ידעתי שתמו חיפושיי!:)
שכבה אחת מהמוצר הזה והציפורניים מרגישות מיידית חזקות יותר- קשה לי להבין איך הדבר הזה עובד, כי גם כשמורידים אותו- ההשפעה נמשכת.
סה"כ בשלושת השבועות האחרונים המוצר הזה היה עלי רוב הזמן, ועכשיו גם כשאני בלעדיו- ההשפעה ניכרת ממש!

החסרונות היחידים שלו הם שהוא לא טוב כשכבת בסיס (למרות שOPI טוענים שכן..), הלק לא נמרח עליו בקלילות כמו על ציפורן נקייה/בייס קואט. מה שעשיתי בזמן שלא רציתי לא ללבוש אותו, זה היה למרוח אותו ומעליו שכבה קלילה של First Base של אסי. דווקא עם השילוב הזה השגתי את העמידות הכי מרשימה עד היום (אל תתלהבו, עמידות מרשימה בשבילי זה ארבעה ימים).
וחסרון נוסף זה ש...כן, הוא עלול להצהיב את הציפורן. אני לא בטוחה במאה אחוז שהוא האשם הבלעדי, אבל בדר"כ מחזקים חוטאים בתכונה הזאת.
לא נורא- הציפורן שלי כ"כ חזקה שאין לי בעיה לשייף אותה ולהוריד את השכבה הצהובה :P

בשורה התחתונה: מעולה, מדהים. אני כבר הזמנתי בקבוק בגודל מלא על אף המחיר השערורייתי- 8.5$ בטרנסדיזיין!

עדכון קטן וחשוב: נעה עדכנה אותי שיש למוצר הזה גם גירסה ללא פורמלדהיד, שאחראי על ההצהבה, ושהגירסה הזאת אמורה לא להצהיב את הציפורן. ובנוסף- שמוכרים אותו בנייל סטודיו בכ-40 ש"ח! תודה!

6 תגובות:

Noa אמר/ה...

דווקא אני מאוד לא אהבתי את המוצר הזה, בגלל החסרונות שציינת. מצד שני, אין לי צפרניים חלשות, כך שאולי אני לא דוגמא. חשוב לדעת שלמוצר הזה יש מספר גרסאות, שאחת מהן הינה ללא פורמלדהיד, והיא אמורה למנוע את ההצהבה של הציפורן.
את המוצר הזה ניתן להשיג גם בארץ ברשת נייל סטודיו במחיר של כ-40 ש"ח. למיטב זכרוני, הם מחזיקים מספר גרסאות שלו.

Meital אמר/ה...

ואו! בהחלט נשמע מרשים!
אחרי הטבילות באוקונומיקה שהציפורניים שלי חטפו בזמן האחרון נראה לי שזה חומר שתפור עלי!
אז מה את אומרת - המוצר הזה מעל בסיס של אסי, מעליו הלק (שתי שכבות) ובסוף טופ קואט יעבדו?
או שאת נותנת את האפשרות הזאת כ"לאסט ריסורט?

Gale אמר/ה...

כן, אני לגמרי מאוהבת בו!
למרות שהציפורניים שלי עדיין נשברות./: הרבה פחות מקודם, אבל לעומתך אני עדיין מחפשת מחזק אפילו חזק יותר ממנו.

אֶפי אמר/ה...

נעה, חבל שלא ידעתי קודם על גירסה ללא פורמלדהיד! ברשותך אני מוסיפה את המידע הזה לפוסט..
בשבילי המחזק הזה עשה ממש פלאים, ככה שהחסרונות שלו הם משהו שאני מוכנה לקבל :)

אולטרה- זה יעבוד בהחלט, אולי לא יהיה מושלם.. אני ממליצה על שבוע שלם של מנוחה לציפורניים עם המחזק הזה :)
אח"כ את יכולה להרשות לעצמך להשתמש בו פחות..

גל- אם תמצאי משהו יותר חזק בבקשה לדווח :)

Noa אמר/ה...

הגרסא ללא הפורמלדהיד נקראת "סנסיטיב אנד פילינג". בכלל, המדובר בסדרה שלמה של מוצרים, כאשר כל מוצר מיועד לבעיה אחרת.
יש גם מוצר אחד שמיועד רק לתחזוקה של התוצאות ואפילו אחד בגימור מאט טבעי.

Tuli אמר/ה...

תודה רבה על הביקורת הזאת ! עוד לא יצא לי לנסות מוצרים מהסדרה הראש, אבל אני אקח אותם בחשבון בהזמנה הבאה :-)