יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

CHIC 90

מישהו יכול להגיד לשיק לתת כבר ללקים שלהם שמות מגניבים?

לק במרקם קרם בגוון אפור בהיר-בינוני, אני חושבת שאפשר בהחלט להגדיר אותו כtaupe- קל מאוד לראות בו נגיעות חום וסגול.
תראו.. אני חושבת שהצבע מאוד יפה וגם מיוחד- לא ממש נפוץ בארץ ישראל. מאידך, אני לא חושבת שהוא מחמיא לי במיוחד- משהו בזה שהוא קצת בהיר מדי, גורם לו להראות קצת מת עלי.
אבל רציתי מאוד להראות אותו פה כי אני יודעת שהרבה בנות אוהבות אותו (והמליצו לי עליו), אז בטח יש פה בנות שלא הכירו אותו ויאהבו אותו.
ענבל פרסמה אותו פעם, ועליה הוא היה הרבה יותר יפה.

בנוסף, שמעתי שמועות על כך שהלק הזה מקביל, דומה או אולי מזכיר את צ'ינצ'ילי של אסי...
אז הנה אני פה להפריך את השמועות:

הצ'ינצ'ילי על האצבע והקמיצה, שיק 90 באמה ובזרת.
אפשר לראות בבירור שהצ'ינצ'ילי יותר כהה, יותר אפור, יותר ירוק ו... יותר יפה.


אפי.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אממ... באמת הצ'ינצ'ילי מחמיא לך יותר :)

ולא הבנתי למה תיארת את שיק 90 כ-taupe שזה אפור כהה. התיאור הזה מתאים יותר לצ'ינצ'ילי.

תודה על ההשוואה! :)

mayane21 אמר/ה...

אהבתי ואנסה אותו =)

תודה!

אֶפי אמר/ה...

אנונימית- מסכימה איתך שהוא לא משו
לגבי הגוון, טאופ זה אפור-חום כהה. השיק הוא אפור-חום בהיר, והצ'ינצ'ילי בכלל לא קשור לטאופ :) הוא אפור-ירוק וממש לא כהה (רק בהשוואה ל90 הוא ניראה כהה, אבל הוא לא..)

Tuli אמר/ה...

הם באמת לא ממש דומים, אבל שניהם ממש יפים :-) השיק עדין יותר והצ'ינצ'ילי יותר דומיננטי, אבל עדיין, בשביל שניהם אני צריכה להיות במצב רוח "בוץ"...חחחחח

RUTHIE1 אמר/ה...

דווקא לדעתי ה-90 יפה בהרבה...ומקסים עלייך!
(השמרנית...;-))

Inbaluly אמר/ה...

אני אוהבת את שניהם עלייך. כמו שתולי אמרה: ה-90 של שיק פשוט עדין יותר, יותר לכיוון הניוד, והאסי יותר בולט ואדג'י.
תודה על הקישור לפוסט שלי ועל המחמאה :-)