יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

מדריך: קונאד - חותמות לציפורניים

שלום לכולן! בוקר אור :)
החבילה שלי מקונאד סופסוף הגיעה, וחשבתי שיהיה נחמד לעשות מדריך קטן בעברית על איך להשתמש בחותמות קונאד.
לידע כללי: ברשת WOW מוכרים חיקוי של קונאד, שכמה בנות אמרו שהוא מאוד מוצלח, בעיקר הפלטות של החותמות.


החומרים הדרושים:

(מימין לשמאל: לק להחתמה, לק רגיל, חותמת, סכין מיוחדת, אצטון רגיל (לא מסיר לק), פלטת חותמות, צמר גפן)

לגבי לק לחותמת- בתמונה יש לק מיוחד של חברת קונאד. הלק הזה מאוד מאוד עבה ועובד הרבה יותר בקלות מאשר לק רגיל. אני חושבת שהוא נהדר, אבל לא חייבים אותו- אפשר להשתמש בלקים מטאליים למיניהם (כמו קולקציית הכרום של צ'יינה גלייז למשל), ופשוט לשחק עם הלקים שיש בבית ולראות מה עובד. עם הלקים המיוחדים כמעט אין נפילות- התמונה עוברת כמו שצריך כמעט כל פעם.

צובעים את הציפורן בצבע הרצוי, מחכים לייבוש מלא.
אני לא שמה טופ קואט, אבל בדקתי לצורך הניסוי, וזה עבד לי גם מעל טופ קואט (Orly - Glosser).

בוחרים חותמת.

אני בחרתי בכוכבים :)
תגדילו את התמונה ותוכלו לראות טוב את החריטה, לשם יכנס הלק..

מורחים שכבה עבה של לק על החותמת.


בעזרת הסכין, מגרדים את הלק מהפלטה.



נשאר לנו לק רק בתוך החריצים. לא לדאוג לגבי השכבה הדקה שנשארה מעל.

לוקחים את החותמת, ומעבירים אותה על התמונה בתנועת גלגול מהירה, מצד אחד לצד השני (יש גבול למה שאני יכולה לצלם עם שתי ידיים :P)


בודקים טוב-טוב שהתמונה עברה לחותמת כמו שצריך! עדיף לנגב את החותמת ולהעביר את התמונה שוב, מאשר לגלות שהתמונה יצאה לא טוב אחרי שהחתמנו את הציפורן...
פה למשל, הכוכב הקטן לא יצא משהו.. אבל אותי זה מספק- אני לא פרפקציוניסטית. :)


ומחתימים: בתנועת גלגול חזקה, עוברים מהר מצד אחד של הציפורן לצד שני (שוב, יש לי רק שתי ידיים :P)


עדיף לנקות את הפלטה והסכין אחרי כל החתמה כזאת עם אצטון (מסיר לק ישאיר שכבה שמנונית ויתייבש לאט יותר)- ככה זה עובד  יותר טוב. בכל אופן בסיום העבודה צריך לנקות עם אצטון את כל הכלים, וככה הם מוכנים לפעם הבאה.

ותלמדו מהנסיון שלי: אל תשימו טופ קואט מיד, חכו כמה דקות, אחרת התמונה תימרח, באסה!:)
זהו!


מקווה שנהנתן, ושזה עזר למישהי :)

13 תגובות:

שומעת מחדש אמר/ה...

אשמח לדעת מאיפה הזמנת את הקונאד וכמה זה עלה לך
אני משתשמת בשל וואו והוא סבבה אבל לא מושלם יש בו כמה פאקים מעצבנים הקונאד נראה לי הרבה יותר טוב

אֶפי אמר/ה...

אני הזמנתי מהאתר הזה:
http://www.nailsupplieswholesale.com/
צריך לשים לב לשנות בצד ימין את הדולר לדולר אמריקני.
יש גם את האתר הזה:
http://www.ocnailart.com/
שיש בו 30% אם מכניסים את הקופון "scrangie"

חן אמר/ה...

איזה יופי של דבר!
אני רכשתי את אלה של wow, והן לא רעות בכלל. על האריזה של החותמות והפלטה אב, רשום "קונאד" (-:

גיליתי שעם לק רגיל זה בהחלט יותר בעייתי, אבל עם צבע אקרילי סמיך ומעל טופ קואט זה עובד נהדר ונשמר מצויין(-:

Purple Rain אמר/ה...

מהמם!

אנונימי אמר/ה...

סוף סוף מישהו מסביר לי איך משתמשים בקונאד הזה !
התוצאה מדהייימה :)

אֶפי אמר/ה...

חן- לא חשבתי על צבע אקרילי! איזה רעיון טוב.. יש לי מלא בבית!

ליאורה, תודה :)

אנונימית- אני שמחה שזה עזר!:)

Meital אמר/ה...

ממש מגניב :)
אני לא מספיק משקיענית בשביל זה אבל כיף לראות איך זה עובד לאחרות.

מחכה בחוסר סבלנות מוחלטת להזמנה מטרנסדיזיין ועכשיו הוספתי לעצמי ללחץ עוד 4 הזמנות (חבילות) של ספרים... עוד משהו ליצור עליו כאב בטן של ציפיה..

מורן (Moran) אמר/ה...

איזה יופי!!
ניראה לי שזו תהיה הקנייה הבאה שלי, קודם אני אבל אחכה לדברים שאמורים להגיע..

Unknown אמר/ה...

יש לי כבר הרבה זמן את הקונאד מ wow
עכשיו אני מנסה פעם ראשונה , ולא ממש הולך לי ...
צריך שהלק החתמה יתייבש ואז להעביר אותו לחותמת ,
או מיד איך ששמים אותו ?

אֶפי אמר/ה...

היי שקד,
צריך להעביר את החותמת כמה שיותר מהר..
על הפלטות של וואו יש פלסטיק שקוף דק שכמעט לא רואים, וצריך להסיר אותו לפני השימוש.. הורדת אותו?

אנונימי אמר/ה...

כול הכבוד על הרצון לעזור לאחרים להצליח זאת מעלה!!!ראיתי בנייל סטודיו פלטה גדולה עים מלא חותמות הרבה יותר נוח אך זה עולה 350 ש"ח האם יש למישהו מוסג אפה אני יכולה למצוא כזו פלטה יבואן? חברה ? אשמח כי המחיר מוגזם...

אנונימי אמר/ה...

יכולים לקנות ב EBUY מאוד זול יחסית

אנונימי אמר/ה...

היי בנות, מצאתי את החותמת לצפורנים חבל"ז
http://www.shiroco.co.il/category.asp?catcode=181&AdCat=181