יום חמישי, 17 בדצמבר 2009

ביקורת: OPI - DripDry (טיפות ייבוש)


טיפות לייבוש מהיר מבית OPI.
המוצר הזה מגיע גם עם פקק רגיל, למקרה שצריך לנייד אותו, וגם עם טפי- שמתברג אליו ומתנהג כפקק לכל דבר. מצוין.
בהוראות כתוב לטפטף טיפה אחת במרכז הציפורן, אחרי הטופ קואט- ושהטיפה הזאת תתפזר על כל שטח הציפורן- בהתחלה זה ממש שיעשע אותי לראות את הטיפה מתפשטת על כל הציפורן- זה באמת מספיק.. אבל בהמשך התחלתי להרגיש שזה מעט מדי, ועכשיו אני שמה טיפה אחת בבסיס הציפורן ואחת בקצה, וזה באמת מספיק, ובגלל שזה נוזל - זה גם מתפזר מאוד אחיד.
לדבר הזה יש זמן יבוש היסטרי- תוך 2-3 דקות הציפורן יבשה למגע, ואחרי 15דקות היא יבשה ברמה שאפשר לעשות כבר הכל (למרות שתמיד עדיף להיזהר כמה שיותר. לק מגיע ליבוש מלא רק אחרי כ12 שעות).

אפשר להשתמש בו גם במקום טופ קואט, אבל אני לא ממליצה על זה, כי הברק לא יפה.
אני אישית אוהבת אותו מעל טופ קואט שהוא לא מייבש, מאחר והמייבשים למיניהם הם די עבים, ככה אני יכולה לשים שכבה דקיקה של טופ, שתי טיפות של דריפדריי ואני מסודרת.

החסרון היחיד שבאמת אפשר להצביע עליו, זה שהמוצר די שמנוני.. לי אישית זה לא הפריע, אבל חברה שלי אמרה שהיא לא משתמשת בו בגלל זה.. לדעתי זה דווקא טוב, כי הוא לא מייבש את העור שמסביב לציפורן.

בשורה התחתונה: לא רק שאני אקנה את המוצר שוב, אלא שכרגע אני בחצי בקבוק, וכבר הזמנתי לי אחד נוסף. מעולה מעולה, ובעיניי עדיף על טופ קואט מייבש.

3 תגובות:

Meital אמר/ה...

נשמע אחלה מוצר!!
גם אותו הזמנת מטרנסדיזיין?
תתשמחי לשמוע שסוף סוף נסגרתי על עצמי ושלשום עשיתי את ההזמנה מטרנסדיזיין!! בשניה שראיתי שה Midnight Merry חזר לרשימה הלכתי על זה :)

אֶפי אמר/ה...

כן, מטרנס :) כמעט הכל אצלי מטרנס..

מזל טוב!! בחירה מעולה! גם אני חושקת בו עכשיו אחרי הפוסט של נעה...

Meital אמר/ה...

חתיכת קניות את עושה שם, הא? חחחח