יום שני, 21 בדצמבר 2009

OPI - Japanese Rose Garden

שלום שלום!

כמה מכן כבר בטח יודעות, כי יצא לי להזכיר את זה בכמה הזדמנויות- הלק הזה הוא הלק האהוב עלי.
אני לא יודעת למה לקח לי כ"כ הרבה זמן להעלות אותו לבלוג, אבל הנה הוא במלוא הדרו!
ורוד מסטיק חזק (אבל לא זוהר), מאוד כחול ועם איזשהו ברק כסוף ממש ממש עדין ולא כ"כ מורגש.
כשאני לובשת את הלק הזה אני כל הזמן מסתכלת על הציפורניים שלי, כי אני פשוט מתה על הצבע הזה. אני גם בדר"כ מתאפרת בורוד כשאני איתו- כי הוא עושה לי מצב רוח ורוד! (כן, אני יודעת שיש הרבה בנות ששונאות ורוד.. אני מצטערת, אני אוהבת את כל הצבעים!)
המרקם שלו כמובן כייפי לחלוטין, נמרח בדיוק כמו שצריך- למרות שכבר הייתי צריכה לדלל אותו, אבל בעזרת המדלל Seche Restore הוא חזר למצב מושלם.
השרוולון שיש לו על הפקק מצביע על כך שמדובר במברשת הProWide של OPI, שהם כל כך מתגאים בה. אני כידוע לא מתה על המברשת הזאת, אבל הצבע הזה מחפה על העובדה הזאת.
אגב- הבקבוק הזה הוא מטרנסדיזיין, ופעם הזמנתי עוד בקבוק מהם- והוא הגיע עם מברשת רגילה... תעלומה!











השם מהמם לדעתי! מהמם.. והולם את הצבע לא?
למרות שזה משתמע מכך, הצבע הזה הוא לא חלק מהקולקציה היפנית..

נו, מקסים או לא?:)

2 תגובות:

Tuli אמר/ה...

הכל מהמם בלק הזה, השם, הצבע, הגימור, הוא באמת פשוט מהמם !!! לא פלא שאת כל הזמן מסתכלת על הציפורניים :-)))

Haboleshet אמר/ה...

מיי-המם!

:)