יום שני, 4 בינואר 2010

עשו לי את החודש! - דצמבר 09

שוב אני, לרשומה קצרה של חמשת המוצרים שעשו לי את החודש החולף.

OPI - Drip Dry

טיפות ייבוש זריזות להפליא! תענוג.
לביקורת המלאה.








Orly - Samba

הצבע המפתיע של החודש!! בכלל לא ציפיתי לזה, אבל מצאתי את עצמי מורחת אותו שוב ושוב ושוב! לדבר על דצמבר בלי להזכיר אותו זה ממש לא לעניין.. והנה קישור לפוסט המלא..
(עוד צבע שלבשתי המון החודש: Zoya - Drew, פשוט מקסים)






MAC - See Thru Lip Color בגוון Loving Touch

(השמאלי בתמונה, במקור מקולקציית Rose Romanc)
אני זוכרת את עצמי עומדת במכירה של אלקליל מול דוכן מאק, מחזיקה אריזה אחת של המוצר המופלא הזה בידי וחושבת- שאני אקח שניים? זה רק 20 ש"ח.. ואז עצמי השקולה ענתה - לא! זה בזבוז כסף! את לא צריכה שניים.
לו רק יכלתי לחזור אחורה בזמן ולהרביץ לה.
המוצר המושלם בשבילי- ניראה טבעי על השפתיים, נותן גוון ורדרד ויפה, לא מורגש (!), אפילו לא הרגשתי שזה מייבש.. ולסיום- עמיד.
לצערי, הדבר הזה כ"כ קטן שאני כבר מרגישה שהוא עומד להיגמר..

OPI - Nail Envy

צריך להרחיב עוד? נהיו לי ציפורניים מברזל.









MAC - Mineralize Skinfinish Shimpagne

כן, שילמתי עליו מחיר מופקע (הגיע בתוך קיט). לא, אני לא מצטערת.
ההיילייטר הכי יפה בעולם כולו! נקודה.
ותודה ליפותו על ההמלצה.






עד כאן להיום, תודה לכל מי שקראה- ושתהיה שנה טובה! (ניראה לי שזאת הפעם השלישית שאני מאחלת את זה פה בבלוג לא? אבל זה ניראה לי מתאים לפוסט הזה.. :-P

אפי.

אין תגובות: