יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

ביקורת: Seche Soft - קרם לריכוך הציפורניים

(לא לציפורניים, אלא לקוטיקולה.. אבל מי יכנס לפוסט עם המילה "קוטיקולה" בכותרת??)

אחרי שהתלהבתי עד אין סוף מהSeche Vite, מייבש הלק הכי מהיר בעולם (ואגב, ירד לי ממנו אחרי שהבנתי סופית שהוא פוגם בעמידות הלק..), הרגשתי צורך לנסות עוד מוצרים מהחברה הזאת.
מכירים את הביטוי "One Hit Band", להקה או אמן שמשחררים להיט אחד מצליח, וזהו...?
(לדוגמה: Three Doors Down - Here Without You, השיר שכל בחורה השתמשה בו במהלך השירות הצבאי שלה לפחות למשך שבוע אחד בתור הרינגטון של החבר שלה.. מישהו מכיר עוד שירים שלהם??)
אז כנראה שזה המקרה..

אני לא רוצה להשמיץ את כל מוצרי החברה, בסה"כ חוץ מהמייבש ניסיתי רק את המוצר הזה ובייס קואט, שהיה בסדר. אבל כנראה שלא מדובר בחברה גאונית, אלא בחברה שפיתחה מוצר גאוני.

בואו נקרא קצת מה הם אומרים עליו, מתוך אתר החברה:
"Seche Soft Cuticle Softener Therapy is a vitamin and AHA enriched creamy softener that gently penetrates and softens the cuticle for easy release. Seche Soft contains no caustic ingredients so it's safe to use everyday to eliminate unnecessary cuticle cutting and help prevent hang nails. Apply generously, massage into cuticle and push the cuticle back."
ובתרגום חופשי ומהיר: Seche Soft הוא מרכך קרמי מועשר בויטמינים, שמרכך בעדינות את העור. Seche Soft בטוח לשימוש יומיומי כדי למנוע גזירה מיותרת של העור. מרחו בנדיבות, עסו לתור העור ודחפו אחורה את העור.

בתכלס: קרם קליל ביותר, עם ריח די חזק- לא כימי ומסריח, אבל גם לא נעים במיוחד.
השתמשתי בו שבועיים שלמים כל לילה, לא הרגשתי שום הבדל.
השתמשתי בו בזמן מניקור כדי לדחוף אחורה את העור- אמנם זה עדיף על פני לדחוף אותו יבש, אבל לא הרגשתי שיש לקרם הזה ערך מוסף על פני סתם קרם ידיים.

בשורה תחתונה: אני לא אקנה אותו שוב, לא אסיים להשתמש בו (אעביר אותו הלאה), ולא ממליצה לאף אחת לקנות אותו.


4 תגובות:

Adva אמר/ה...

תודה על הביקורת :)
גם אני מאלה שחייבות לנסות מוצרים חדשים, אז אני יכולה למחוק את זה מהרשימה. בנוגע למייבש הלק, הייתי ממליצה לך לנסות את המייבש של Poshe, לדעתי הוא מעולה (ואני חושבת שscrangie המליצה עליו פעם).

ולגבי THREE DOORS DOWN, אני ממליצה לך להקשיב לLove Me When I'm Gone , לדעתי הרבה יותר מצלח מהטחון הזה (ואני מכירה רק את שני השירים הללו).

Gale אמר/ה...

האמת שאני מכירה את כל הדיסקוגרפיה שלהם בע"פ.

וטוב שאמרת מה שאמרת על המייבש, כי התכוונתי לקנות אותו. אני משערת שאני פשוט אמשיך עם GDTG של אסי.

אֶפי אמר/ה...

אוקיי אני רואה שבחרתי דוגמה לא טובה ללהקה של להיט אחד :-D

אני מתכוונת באמת לנסות את הטופ של Poshe, למרות שכרגע אני מחפשת טופ שלא מייבש, כי הדריפ-דריי די ממלא את דרישות הייבוש שלי.

Inbal אמר/ה...

לגבי מייבש - אני משתמשת בזה של שיק ומרוצה ממנו לגמרי. לא יצא לי לנסות מוצרים של SECHE, וגם לא נראה לי שיצא לי בקרוב...

אני חייבת לציין שאת השיר הזה אני לא מכירה בכלל, קשישה שכמותי - כשאני הייתי בצבא לא היה בכלל מושג כזה רינגטון LOL אבל אני מבינה את הכוונה הכללית ;-)