יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

שיק - מחשבות על 228 וטופ קואט


לאור ההצלחה שהיתה לי עם הלקים של שיק, לא יכלתי להתאפק מלנסות עוד קצת.



שיק - מספר 228



רק כשהגעתי הביתה קלטתי שאני מתחילה להשלים סדרה :-D בפוסט הקודם פרסמתי את 227..
סגול מצוין! עמוק, במרקם קרם. יש בו אמנם תת גון בורדו, אבל לא בצורה מעצבנת וברורה לעין.
מרחתי שתי שכבות וקיבלתי כיסוי אחיד ואטום. הופתעתי מכמה שהמריחה היתה קלה.

בתמונה אפשר לראות חוסר אחידות וכל מיני נקודות.. אבל זה לא הלק, תאמינו לי - הלק היה אחיד ויפה, תנסו להתרשם פה רק מהצבע.

אבא שלי אמר שזה צבע של סבתות.. אבל אבא שלי בן 63..
בעיניי זה צבע סתיו מקסים! ותכלס, אם הייתי אומרת לכן "הנה לק מקולקצית הסתיו החדשה של OPI/אסי/מיסה!" לא הייתן מאמינות? אני כן!:)



שיק - טופ קואט
אח, כמה שרציתי לאהוב אותו.


על הבקבוק כתוב "למרוח מעל לק לציפורניים יבש לחלוטין". אם הם היו כותבים רק מעל לק יבש אולי לא הייתי מקשיבה, אבל יבש לחלוטין?! זה אומר שהם באמת רציניים. :]
אז בגלל שרציתי לבוא בטוב למוצר הזה, חיכיתי כמו ילדה טובה שיתייבש לי הלק (למרות שלק מתייבש באמת רק אחרי כ12 שעות.. עד אז הוא עוד לח מבפנים) ומרחתי בהתרגשות.


טוב- המריחה היתה החלק הטוב.
אין לי ספק שלא מדובר בלק שקוף שכתבו עליו "טופ קואט". במקרה יש לאמא שלי את הלק השקוף שלהם, והשוויתי בינהם. לא, פה מדובר במוצר דליל יחסית (שזה טוב.. אני לא אוהבת שSeche Vite הוא כ"כ עבה), שנמרח בקלילות ומשאיר ברק גלוסי מקסים.
חיכיתי שיתייבש, זה דווקא לא לקח הרבה זמן- ואז גיליתי את החלק המבאס.


הופיעו לי על הלק כל מני נקודות קטנות ומוזרות שלא היו קודם.. לא בועות, אלא ממש נקודות קטנות של חומר שנאסף למין גוש קטן. אני לא אגיד שזה בולט בטירוף, אולי יש בנות שלא תהיה להן בעיה עם זה (אבל לא ניראה לי שהן קוראות בבלוג לקים), בעיניי זה לא ממש אסטתי.
בנוסף- הלכתי לישון עם הלק וכשהתעוררתי גיליתי עוד באסה: סימני מיטה על הציפורניים, למרות שעברו שלוש שעות מהמריחה.
הוא גם הרס את המראה של הלק, אפשר לראות בתמונה למעלה, שצילמתי אותה היום.
ובאסה אחרונה: הלק ממש איבד את הברק שלו.. מה שלא אמור לקרות כ"כ מהר, בדר"כ זה לוקח יום לפחות.. אם זאת היתה הבעיה היחידה אולי הייתי מתפשרת ומורחת אותו כל יום.
אני אתן לו עוד הזדמנות.. אבל בעקרון ניראה לי שסיימנו את הרומן הקצר שלנו.


זהו להיום, אוהבת!

אפי.

נ.ב: המחזק של ניילטק ממש מעולה עד כה! אני אפרסם ביקורת מפורטת אחרי שימוש יותר ממושך, אבל בינתיים אחרי שלושה ימים איתו אני ממש מרגישה שהציפורניים יותר חזקות.


16 תגובות:

RUTHIE1 אמר/ה...

גם לי יש אותו והוא מ-ה-מ-ם בעיני!!!
שוקלת לקנות גם את 91 ו-227 שהמלצת עליהם....

אֶפי אמר/ה...

נכון? הוא מהמם ממש!
יש לך עוד המלצות על לקים של שיק שכדאי לי לבדוק?

mayane21 אמר/ה...

ממש מוזר!
לי הוא לא עושה בועות ולא סימנים אחרי היבוש
ממש מפתיע.... ניערת את הלק לפני השימוש וחיכית שיתייבש לגמריי?

לגבי ה- 227 בדיוק היום ראיתי אותו, לא היתי סגורה שאני רוצה אותו
אך אחרי שראיתי אותו עלייך הוא פשוט יפייפה ואני בהחלט אקנה!

תודה

RUTHIE1 אמר/ה...

האמת שקניתי לא מעט מהם, לא את כולם ניסיתי...
נוסו - 90 (צבע אפור-טוב "אבן"), 254 - לוונדר (לא זוכרת באיזה בלוג המליצו), 266 - כהה מעט מ-228, 288 - חום כהה, 118 - וורוד אפרפר, 285 - חום בהיר שימרי...וזה לא הכל...
לגבי טופ - אני משתמשת ב"WON'T CHIP" של אורלי ואין לי בעיה...אמנם לא במחיר של שיק אבל מצוין!

אֶפי אמר/ה...

מעין - אולי הייתי צריכה לחכות לייבוש יותר מלא.. חיכיתי בערך 20 דקות, כמה זמן את מחכה?..

רותי - מלכה! תודה רבה!
רשמתי את כולם ואני בהחלט אחפש אותם (את 90 אני מחפשת כבר מלא זמן ולא מוצאת...).
האמת שאת הטופים של אורלי לא יצא לי לנסות.. בינתיים יש לי שני טופים בדרך אלי אז אני מסודרת.. הבעיה שלי עם אורלי זה שהמחירים שלהם בפארמים ממש מרקיעי שחקים וזה די מעצבן אותי משום מה.
בטרנסדיזיין won't chip עולה 5 דולר, אז יש מצב שאזמין אותו בפעם הבאה!

RUTHIE1 אמר/ה...

האמת שראיתי עכשיו מה כתבתי והבנתי שלא התנסחתי נכון, את 254, 228 ו-90 ניסיתי ואהבתי, את השאר טרם ניסיתי.
גם אני צריכה לנסות להזמין מהטרנסדיזיין הזה...כמה עולים שם לקים של OPI ומה הסיפור עם המברשת שלהם? אכן כ"כ לא נוחה? יש להם כמה צבעים שהתעלפתי עליהם...

Tuli אמר/ה...

הצבע הזה מקסים והוא נראה מצויין עלייך ! וממש לא צבע של סבתות....חחחחח

ואם בא לך עוד צבעים של שיק, אז אני יכולה להמליץ על 267, 238, 258 ו- 225 שזה גווון של ניוד עם נצנצים שאהבתי לאחרונה :-)

אֶפי אמר/ה...

רותי - עכשיו הבנתי אותך :) אני אחפש אותם בכל זאת.
OPI עולים בטרנס 5 דולר, ויש להם מבחר צבעים מדהים. הסיפור עם המברשת זה שריטה שלי.. בזמן האחרון הציפורניים שלי ממש קצרות והמברשת מעצבנת אותי.. אבל אני לא מוותרת על הצבעים שלהם! בהחלט יש להם צבעים מדהימים.
והרבה בנות דווקא חושבות שהיא ממש נוחה..

תולי - תודה רבה. מישהו צריך להגיד לאבא שלי להפסיק להביע דעה... D:
ומעולה- תודה! הוספתי את הצבעים האלה לרשימה מרותי ועכשיו אני אתחיל לחפש מקום שבאמת מוכר את כל הצבעים של שיק..

marina4o אמר/ה...

בהמלצתך נכנסתי היום לסופר פארם וקניתי 4 לקים (הראשונים בחיי של שיק) כשרק אחד מרשימה היה - 227. קניתי עוד 90, 266, 317. כדאי לך לבדוק את הצבעים!!!

אֶפי אמר/ה...

תתחדשי!!:) אני מקווה שתהני מהם ולא תתאכזבי..
גם אצלי אלה הראשונים של שיק..
אני בהחלט אבדוק אותם! איזה כייף..
מה נסגר עם ה90 הזה? לכולם יש אותו חוץ ממני.. אני מתה להשיג אותו כבר..

Noa אמר/ה...

קשה לי להאמין שאני אומרת את זה על לק של שיק - אבל הגוון ממש יפה. תתחדשי!

RUTHIE1 אמר/ה...

טוב אז הייתי היום בס"פ...והתחדשתי, שניים של אורלי (טופ יפהפה וירוק יער מקסים...נראה אם יהיה לי אומץ לשים אותו) וגם 227 ו-267 של שיק.
91 חיפשתי ולא מצאתי אבל מחר אהיה ליד פארם אחר אז בטח אמצא שם - שם יש מבחר עצום...

אֶפי אמר/ה...

רותי - תתחדשי!!:) איזה כייף זה!

נעה - אני המומה! השלב הבא יהיה לראות אותך עם טרנינג של דלתא בשוק הכרמל מחפשת לקים חמש בעשר.. :P

אנונימי אמר/ה...

הסגול הוא צבע אחד היפים! גיליתי אותו שנה שעברה, פשוט מדהים!



תתחדשי ותהני! :)

Inbaluly אמר/ה...

צבע מקסים! סבתא שלי לא היתה הולכת איתו :-)
יש לי אותו וגם פרסמתי בבלוג - אבל תמונות שצולמו בשקיעה והצבעים לא יצאו דומים למציאות.
וההמלצות שלי לצבעי הסתיו של שיק: 317 (סגול-חציל שימרי), 309 (ורוד-אדום חזק, צבע עם המון נוכחות), 288 (קרם חום כהה), 299 (ורוד-בורדו מעושן - אחד הצבעים האהובים עלי של שיק).
לגבי הטופ - לא ניסיתי אותו. אני משתמשת במייבש לק של שיק ומאוד מרוצה ממנו. לא שהוא מושלם: הוא סמיך למדי, ונוטה להסמיך גם בבקבוק, כך ששליש בקבוק אני נאלצת לזרוק בצער רב... אבל עדיין: הוא יוצר שכבת מגן מבריקה על הלק, ומייבש אותו תוך דקות.
המחיר שלו כ-25 ש"ח.
נ.ב. - עדכנתי את כתובת הבלוג שלך ברשימה שלי :-) תודה על שהסבת את תשומת לבי לעניין!

אֶפי אמר/ה...

אנונימית - מסכימה עם כל מילה!

ענבל - מצוינת!!
את ה317 אני מרימה *כל פעם* שאני רואה אותו... ראיתי אותו אצלך בבלוג והוא בהחלט מהמם - למה לא קניתי אותו עדיין זאת תעלומה - יתוקן במיידי! :D
ותודה רבה גם שתיקנת את הקישור :]