יום ראשון, 8 במאי 2011

ILLAMASQUA - Wink

אוקיי חברים וחברות - אפשר לשמוח, אפשר לרקוד! פרוייקט אילמסקה 2010 בא לקיצו! ועדיין לא נגמרה שנת 2011! אני חושבת שאני בהספק מעולה.
 הערה: בדר"כ אני נמנעת מלהתנצל על מצב הקיוטיקלס שלי מכמה סיבות: ראשית, הם הקיוטיקלס שלי, ואם ארצה אותם מכוערים ועולים על גדותיהם זה מה שאעשה. ברגע שאני אתחיל לדאוג לכל הדברים הקטנים האלה כמו איך הקיוטיקלס שלי ניראה, איך מרחתי את הלק והאם הציפורניים שלי עקומות מכדי להדגים צבע של לק יפסיק להיות לי כייף. אני לא רוצה שיפסיק להיות לי כייף.
בכל אופן אני מסכימה שכאן כבר עברתי את הגבול, ויש לי במחשב תמונות של לק שאני חושבת שאני פשוט אביך את כל בלוגריות הלקים באשר הן אם אני אעלה אותן. אז הנה - תסלחו לי על מצב הקיוטיקלס, אין לי תירוץ.
מבטיחה לעשות לעצמי איזה מניקור בקרוב...
בנוגע לשאר המצב העגום של הציפורניים שלי - קטונתי.. הן כ"כ עדינות ומסכנות לאחרונה שהן אפילו לא נשברות אלא נקרעות....

איזה יפה הלק נכון?
כולה שתי שכבות (קצת עבות מדי), צבע מהמם, העמידות היתה סבירה מינוס עבורי (בקושי שלושה ימים), כמעט ויתרתי לו על הבועיות המעצבנות ועל זמן הייבוש הקטסטרופלי ואפילו די התלהבתי מהלק הזה עד שנזכרתי שיש לי באוסף לק סגול פסטלי הרבה יותר מוצלח ממנו.. OPI - Done Out In Deco. הם אמנם לא דומים בכלל, ואני חושבת שהלק של אילמאסקה מהמם הרבה יותר, אבל הלק של OPI הזכיר לי שאפשר לייצר לק פסטלי עם פורמולה נעימה וידידותית למשתמש, שנמרחת כמו קסם או כמו חמאה, מתייבשת מהר ומחזיקה מעמד על הציפורניים.

במהלך הפרוייקט נשאלתי מספר פעמים איפה קונים לקים של אילמאסקה, אז מעבר לתשובתי הברורה "באיביי" מצאתי אתמול שגם באסוס מוכרים את הלקים שלהם. מגוון מאוד קטן אמנם, אבל הנה לכן אתר אמין ששולח לארץ ללא דמי משלוח. אז אם בא לכן להיפרד מכמעט 80 שקלים חדשים ולחזור לדווח איך הלקים הרגילים של החברה  הנה קישור ישיר לעמוד הקניה של הלקים של אילמאסקה. בהצלחה עם זה!
עדכון: עודכנתי פה בתגובות שבעצם אסוס לא שולחים לקים לישראל, אז תשכחו מכל הפסקה הזאת.. :)


קולקציית אביב 2010 של אילמאסקה:
Nudge
Blow
Caress

אז עצמאות שמחה וכל זה!
אוהבת :)

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה זה הקיוטיקלס ולמה זה טוב?

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שאסוס לא שולחים לקים לישראל.

אני באופן אישי לא מתחברת לפסטלים,
אבל הוא נראה עלייך טוב והקיוטיקלס שלך נראים בסדר גמור, אין צורך להתנצל! :)

אֶפי אמר/ה...

אנונימית 1 - קיוטיקלס זה העור שמסביב לציפורן, הוא לא כזה טוב בעקרון :) אם לא מטפלים בו הוא עולה על הציפורן וגם מקטין את שטח הציפורן וגם לא ניראה כ"כ יפה.. בדר"כ ממיסים את העור הזה ודוחפים אותו אחורה..

אנונימית 2 - וואלה את צודקת.. לא שמתי לב..:/ אני אעדכן.. ותודה על זריקת ההרגעה.. :)
בכל אופן זה קצת מרגש אותי שאסוס שולחים אילמאסקה לישראל... כי מעולם לא התנסתי במוצרי האיפור שלהם ואולי זה זמן טוב להתחיל!

Meital אמר/ה...

לק אביבי, מתאים לגמרי לתזמון הפוסט, אז לא נורא שנדחה :P
אני חושבת שמספיק אחד בסגנון הזה (עבורי לפחות, ואני לא דוג' כי בעצם אין לי כזה למרות שהיו לי כוונות לדקו) אז אם כבר - OPI - נוסחא טובה, מריחה נוחה וכו'.

EFRAT ITAH אמר/ה...

הגוון מהמם, אבל אם אפשר איכותי יותר עדיף כמובן.

80 שקל ללק אחד? אני אקנה שאנל (בדיוטי)