יום שבת, 13 במרץ 2010

OPI - Done Out in Deco

בוקר אור! אביב/אביך שמח לכולן!!!

את הלק הזה קניתי בקיץ שעבר, ואני חייבת לציין שהוא היה אהוב מאווווד, הן על ידי (משחק מילים!) והן על ידי חברותיי..
הוא יצא בקולקצית South Beach - קולקצית האביב של 2009, והוא עדיין מתוק. :)
הלק הזה הוא סגול לילך עדין מאוד- בזמנו קניתי גם לק שנקרא Do You Lilach It?, לצערי אין לי אותו יותר כדי להשוות בינהם, אבל בעוד DYLI היה מאוד סגול אמיתי, בסגול הזה יש משהו קצת יותר Dusty, אם אתן מבינות למה אני מתכוונת..... הוא קצת יותר רך ופחות In Your Face (מה נסגר עם האנגלית היום??).

המריחה, אפילו היום- שנה אחרי שפתחתי אותו, ואחרי חצי בקבוק, היתה מצוינת- שתי שכבות שנמרחו היטב ללא תקלות נתנו כיסוי אחיד ואטום. ולא, לא השתמשתי במדלל עם הלק הזה.

מאוד ממליצה עליו לאביב- תראו כמה מקסים הוא לרקע החרציות של אמא שלי :)



אוהבת,
אפי.

10 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

אוי, הוא מקסים!

Purple Rain אמר/ה...

טוב, מה זה עשית לי חשק לשים אותו.. די זנחתי אותו בזמן האחרון.
הוא יפיפה!

mayane21 אמר/ה...

ממש אהבתי, מהמם עלייך!! =)

Meital אמר/ה...

צבע יפיפה!
הבעיה היא שעלי אני לא מסתדרת איתו... או עם דומים לו
יש לי את grape fit ואני מחליפה אותו עם מישהי כי אני פשוט לא מסוגלת לראות את הגוון עלי. לא יודעת מה יש לי ממנו. היתה תקופה שרציתי את Do You Lilach It והוא היה חלק מההזמנה השניה שלי ובסוף (במזל) ויתרתי.

Inbaluly אמר/ה...

צבע מקסים, נראה מאוד שיקי... :-)

Standing Ovation אמר/ה...

יפה!

Michal אמר/ה...

אהבתי! מאוד אביבי...

Unknown אמר/ה...

צבע מדהים !

אֶפי אמר/ה...

תודה רבה לכולן :) גם אני אוהבת אותו!:)

בר אמר/ה...

צבע מקסים! הזמנתי לאחרונה את do you lilac it? מטרנסדיזיין. מחכה לחבילה בקרוב...