יום שבת, 2 בינואר 2010

ביקורת: Orly - Glosser

בואו אני אספר לכן על הבעיה שלי עם לקים:
אם הלק לא מתייבש מהר, אין לי סבלנות אליו ואני הורסת אותו (נתקעת באיזה שולחן, מגרדת..)- אחרי שציפורן אחת נהרסה אין לי כוח באמת לצבוע אותה שוב, ואני מורידה את כל העסק.
עם הלק מתייבש מהר, סימן שהשתמשתי במזרז ייבוש, למשל הטופ קואט של Seche Vite, או המייבש של אסי- Good To Go, במקרה כזה אני נתקלת בתופעה הידועה לשמצה- הלק מתכווץ! כלומר נסוג אחורה, ואז, כשהלק מתייבש באופן מלא (12 שעות בערך)- יש לי פס מעצבן בקצה הציפורן. אני לא סובלת את זה.
אמנם באופן זמני פתרתי את הבעיה עם טיפות הייבוש הנפלאות של OPI, אבל הטיפות האלה, מייבשות ככל שיהיו, לא נותנות לי את הברק שאני רוצה.

אחרי התייעצות ארוכה עם בנות MUA, הגעתי למסקנה שאני רוצה לשים טופ קואט דקיק (ולא עבה כמו המייבשים למיניהם), ומעליו את טיפות הייבוש- נשמע כמו השילוב המושלם! הטופ שקיבל הכי הרבה המלצות היה הטופ הזה של אורלי.
ואכן- אין פס, יש ברק נפלא והעמידות של הלק השתפרה פלאים.
איפה הקאץ'? הטופ הזה פשוט מונע ייבוש! אין לי דרך להסביר את זה, אבל כשאני שמה עליו את הטיפות- הוא פשוט לא מתייבש. אני יכולה לסיים את המריחה, לא לעשות כלום עם הידיים 3 שעות, ללכת לישון ו... להתעורר עם סימנים של שמיכה על הציפורניים.
הדבר הזה מייאש לחלוטין, מוציא כל חשק למניקור- אחרי שהוא כל הזמן נהרס בדרכים שונות, למי יש כוח למרוח שוב? לא לי.

בשורה תחתונה: לא לקנות! ואם קניתן, לא להשתמש.
הלכתי להזמין את המייבש של Poshe.

3 תגובות:

נעה Come Alive אמר/ה...

אני משתמשת בposhe אחרי שהזמנתי אותו בחו"ל והוא מעולה..
הייתה לי התכווצות אחת אבל זה היה חד פעמי, ולוקח קצת יותר מדקה להתייבש, אבל באמת שהוא טוב, ומחזיק מדהים.
מה שכן, לא משנה כמה זמן את תחכי ומה תעשי, הוא ימרח לך את הלק, אז צריך לשים ממש ממש ממש ממש בזהירות, להיות נדיבה עם הכמות, ומה שהכי חשוב- אם את עושה עם קונאד או ציורים או משהו כזה, אל תשתמשי בזה, זה יהרוס לך הכל ואת תישארי מיואשת לחלוטין.
זה יכול לעשות לך קצת סימנים של זה שזה קצת מרח, אבל אם את נוראאאאאאאאאאאא זהירה אז לא

זה מומלץ אבל מסובך (:
אם את לא יודעת P:

אנונימי אמר/ה...

גם לי אין סבלנות לחכות עד שהלק מתייבש. מיליון פעמים, מרחתי לקים, השקעתי בציור ואז איזו ציפורן נמרחה, הייתי צריכה להסיר את הלק מאותה ציפורן (מה שכרוך בסכנה ליתר הציפורנים היות ואני חסרת סבלנות וישר רוצה לתקן, עוד לפני שיתר הציפורניים התייבשו). כל זה נחלת העבר מאז שאני משתמשת במייבש המדהים של ESSIE. שלושים שניות, הלק יבש ואני יכולה לעשות מה שבא לי.

אנונימי אמר/ה...

זו אני מההודעה למעלה. לגבי המייבש של ESSIE אני מתכוונת לטיפות יבוש של ESSIE ולא ל- GOOD TO GO שגם בו השתמשתי בעבר. הפלוס בטיפות זה שמטפטפים טיפה או שתיים באמצעות מזלף שמחובר לבקבוקון ולא נוגעים בלק עצמו עם מברשת. הלק לא מתכווץ ואפילו ציורים לא נהרסים. מאוד מומלץ.