יום שבת, 31 באוקטובר 2009

OPI Vs. Essie

אחלה פוסט יש היום!
נושא שמדיר שינה מעיני רבים.... מה עדיף??
בעולם הלקים הבינלאומי יש לא מעט חברות בולטות - זויה, צ'יינה גלייז, מיסה, אורלי (משום מה יש לי הרגשה שבחו"ל זה מצליח הרבה יותר מפה.. אולי כי קשה להם להגיד "אורלי"?) ועוד הרבה.. אבל לדעתי הבולטות שבהן הן OPI (אפשר לעברת את זה ל-אוֹפּי, למרות שזה ראשי תיבות) וEssie (להלן- אסי.. מזכיר את אפי קצת לא?:)

את שתי החברות אגב ניתן להשיג בארץ במחירים מופרזים.
מהאתר הישראלי של אסי - נקודות מכירה בארץ. המחיר ללק הוא בין 60 ל65 שקלים, ולבייס/טופ קואט, באיזור ה95 שקלים.
לאחרונה התחילו לשווק את אסי גם בסניפי מדינה מילאנו- אני לא יודעת מה המבחר כי אני לא נוהגת לבקר בחנויות. אפשר גם להזמין און ליין מהאתר של שור טבצ'ניק (אתר מומלץ ביותר בלי קשר) כמעט את כל מוצרי אסי.
את OPI משווקת בישראל רשת "נייל סטודיו", והנה רשימה מתוך האתר של נקודות המכירה בארץ. המחיר לפי הבנתי הוא בין 40 ל55 שקלים, אם אני טועה אתן מוזמנות לתקן אותי.
לדעתי, עדיף להזמין בטרנסדיזיין....


ועכשיו להשוואה, אני אתייחס לכל הקטגוריות שרלוונטיות בעיני, פרט לעמידות.
נכון שמבחינת הרבה בנות עמידות זה הכי חשוב בלקים, ובצדק, אבל אני לא מתייחסת לזה כי אני לא חושבת שאני מדגם מייצג - רוב הלקים עמידים עלי ליומיים וזהו. לא משנה איזה פירמה, איזה בסיס ואיזה טופ. עצוב, אבל נותן לי תירוץ להחליף צבע כל יומיים.
בנוסף - הרבה בנות אומרות שאופי יותר עמיד עליהן, והרבה אומרות שאסי.. ככה שכנראה שמדובר בעניין אינדיבידואלי שכל אחת צריכה לבדוק עם עצמה.

לגבי התמונות של הציפורן שלי - אני מצטערת שהיא מלוכלכת, מיהרתי להוריד את הלק שהיה עלי כדי לצלם,  ואני עוד לא רגילה שרואים פה כל דבר קטן. מקווה להשתפר :)




OPI

פורמולה: לרוב הפורמולה של OPI היא סמיכה ועבה, השכבה הראשונה של הלק היא בדר"כ די
אטומה ועבה. שכבה עבה זה חסרון מבחינתי משתי סיבות- הראשונה היא שלשכבה עבה יקח יותר זמן להתייבש מלשכבה דקה, והשנייה היא ששכבות דקות פשוט נראות יותר טוב בסופו של דבר! המראה שיתקבל יהיה אחיד יותר.
מבחר צבעים: אין, אין, אין על הצבעים של OPI!! הם מהממים, מגיעים בכל גווני הקשת! אפשר למצוא שם הכל מהכל, והצבעים תמיד קולעים ומדויקים. יש להם גם את סדרת המעצבים, שם מדובר בלקים עמוסים בגליטרים.. בקיצור המותג הזה הוא די צעיר ומגניב.

מברשת:  מאוד גדולה. היא בנויה בצורה לא עגולה, אלא שטוחה - כלומר צד אחד מאוד רחב (הצד איתו מורחים את הלק), והצד השני מאוד דק.
הרבה בנות אוהבות את זה שזה מכסה הרבה משטח הציפורן. אני פחות מתחברת לזה כי קשה לי לדייק איתה.

אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה.





Essie

פורמולה: מושלמת.
כמובן שתמיד יש נפילות.. יש לקים עם פורמולה פחות טובה ויותר טובה, אבל בגדול - אני מאוהבת בלקים של אסי. המרקם הוא יחסית דליל, אבל לא נוזלי - אפשר לשלוט בו טוב. השכבה הראשונה יוצאת מאוד דקה ושקופה, והשכבה השניה כבר מושלמת. הלקים האלה מתייבשים מאוד מהר יחסית.
מבחר צבעים: יש הרבה אדומים יפים, הרבה ורודים בהירים לפרנץ', הרבה לבנים בהירים לפרנץ' ו.... זהו. יש כמובן צבעים מיוחדים יותר, אבל לא כמו אצל אופי. נכון, גם לאסי יש קולקציות נאון למיניהן, אבל לדעתי - זה פשוט לא זה.. כמובן שיש להם צבעים מדהימים! האדומים של אסי הכי יפים שיש.. אבל אין ספק שהחברה יותר "שמרנית" וקלאסית.
למי שמחפשת צבעים לפרנץ' אני ממליצה ללא היסוס לחפש שילובים מיוחדים אצל אסי - פרנץ' עם לבן טיפקס זה כבר מזמן לא זה, ואצל אסי תוכלו למצוא לבן שמנת, לבן בז' וכדו' שנראים הרבה יותר טבעיים ומחמיאים.

המברשת: דקה, עדינה ומדויקת. המברשת איכותית וצפופה ולא מתפזרת לכל עבר כשמורחים איתה.. ככה שאין בעיה של לכלוכים.

אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה.











הנה תמונה של שתי המברשות אחת ליד השניה, OPI מימין, אסי משמאל:


ולסיום, תמונה של מברשת הProWide של OPI:






זהו, אני ממש מקווה שזה עזר לכן במשהו!:)
אם יש איזשהן שאלות תרגישו חופשי לשאול! אני נהנית מזה.. ובכלל.. תרגישו חופשי להגיב - לחיוב, לשלילה.. סתם לספר לי שקניתן לק חדש, לבקש ממני לנסות לק מסוים.. אני רוצה לשמוע הכל!:)

אפי.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי! כל הכבוד על ההשקעה!
זה בהחלט עזר לי מאוד...
מה את ממליצה יותר, על בסיס לק של אסי או אופי? ניתן לקנות בסיס מאתר- טרנסדיזיין? כי יש שם המון! אין לי מושג מה לבחור..


תודה, ובהצלחה! :-)

אֶפי אמר/ה...

שלום אנונימית יקרה :)

האמת? לא ניסיתי בסיס של OPI.. ניסיתי של אסי, רבלון ושל seche vite והכי אהבתי את אסי.
נכון שיש הרבה מגוון ומבחר, אבל דווקא בבסיסים אין נפילות מטורפות..
את רק צריכה להחליט אם את צריכה בסיס רגיל או בסיס שממלא חריצים. הסוג השני קצת יותר עבה.

וכן, אפשר להזמין בסיסים מטרנסדיזיין - הם נמצאים בקטגורית Treatment.


תודה רבה :)

אנונימי אמר/ה...

היי, תודה על התגובה...
אני מעוניינת בבסיס רגיל! בסיס רגיל של אסי זה רבלון seche vite, כמו שציינת?

אֶפי אמר/ה...

בסיס רגיל - את יכולה לקחת את הבסיס של אסי שנקרא
first base base coat
שוב, לא ראיתי הרבה הבדל בין בסיסים שונים.. לכל חברה יש את הבסיס שלה אבל בשורה תחתונה לדעתי אין הבדלים דרסטיים.
רק את הבסיס של רבלון ממש לא אהבתי.. הוא דביק מדי וסמיך..

נעלולה אמר/ה...

רק אני אוהבת את צ'יינה? טוב, נו, אבל כיף אצלך בבלוג :)

אֶפי אמר/ה...

האמת... עוד אין לי לק של צ'יינה גלייז פשוט כי עוד לא מצאתי גוון שמוצא חן בעיניי.
כל זה עומד להשתנות ברגע שאני אעשה הזמנה עם הלק ruby pump שלהם :)

תודה רבה, מחמאה לא קטנה כשזה מגיע ממך :)

אנונימי אמר/ה...

זאת לא תגובה-זאת בבקשה:אני מחפסת את נקודת מכירה של לקים של אסי בסיטונאות לפדיקוריסטיות ולמיקצעויות....אשמח לקבל אינפורמציה בקרוב..תודה.

אנונימי אמר/ה...

היי את יודעת אולי איפה אפשר לקנות אסי וOPI בסיטונאות בארץ? מי המשווק או היבואן?
תודה