יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

These are a few of My Favorite Things

החלטתי לפתוח בלוג שיעסוק בנושא האהוב עלי לאחרונה - לקים.
ואז החלטתי שלא להבטיח שאני אכניס לכאן אך ורק נושאים הקשורים לציפורניים, כי אולי יום אחד יתחשק לי לדבר על איפור, או טיפוח, או על הכלב שלי.. הבנתי שאני בעצם רוצה לפתוח בלוג שיכלול את הדברים האהובים עלי.
היות ואני בחורה חומרנית, סביר להניח שרוב הדברים האהובים עלי הם מוחשיים, עולים כסף ויש עליהם אחריות. אני רואה בזה יתרון - כי בסיס ללק שלא עובד טוב אפשר להחליף, משפחה לא. :)
אני כמובן צוחקת. אחותי - אם את קוראת את זה, טוב.. את לא תקראי את זה למרות שאשלח לך קישור.

פוסט ראשון - לק ראשון.

OPI - Bubble Bath

וידוי ראשון: אני מתה על שמות של מוצרים! לקים, צלליות ושפתונים בהחלט יכולים למצוא את עצמם אצלי במגירה על בסיס שמם בלבד.
לכל לק יש שם וללק הזה שם מופלא - למי השם "אמבטיית בועות" לא גורם לחייך באופן מיידי? (ואני מנצלת את העובדה שעוד לא ינואר והקנס על המים עוד לא נכנס לתוקף..)

הלק הזה הוא מאוד מפורסם, אפשר להבין למה - הוא ורוד עדין חלבי ומקסים שיתאים לכל אחת.
אני בהחלט חושבת שהוא מהמם, אבל יש לי איתו מספר בעיות..

הראשונה והמרכזית שבהן היא העובדה שהוא לא אטום - בתמונה יש 3 שכבות של הלק, ובמצב הזה הוא אכן אטום, אבל מה קרה שאני אשב ואמרח 3 שכבות?
אני יכולה פשוט לחפש לק בצבע הזה שהוא אטום מלכתחילה.. הצבע הזה אמור להיות שקפקף, משהו שמתאים לפרנץ' מניקור.. ולא ממש הסגנון שלי.
הבעיה השניה שלי עם הלק הזה היא שלפחות אצלי הוא נמצא בגירסה עם מברשת הProWide של OPI, שזאת מברשת ענקית שמאוד קשה לדייק איתה (ללקים האלה יש מדבקה על הפקק שמציינת שהם ProWide, קשה לפספס.. אצלי היא פשוט החליקה החוצה..).

לסיכום, צבע נפלא למי שיש סבלנות- אבל לא לי. לא ניראה לי שאני אשתמש בו שוב, אלא אם כן אני אחליט להתגייס שוב לשירות חובה, שם מבחר הגוונים שאפשר למרוח על האצבעות הוא מאוד מצומצם ומוגדר ("ורוד עדין טבעי וחלק" - אתם חושבים שהעובדה שהשתחררתי לפני חצי שנה יש בה כדי להסביר את אובססית הלקים שלי?...)

עד כאן להיום, בפוסט הבא - יותר צבע ויותר כייף.

4 תגובות:

Inbaluly אמר/ה...

היי, איזה כייף להיות הראשונה שמגיבה לפוסט הראשון בבלוג הטרי-טרי שלך!
אז...
מזל טוב על הבלוג! כמה כייף שיש עוד בלוגי-לקים בעברית :-)
מאחלת לך להנות לכתוב ולשתף, המון כניסות והמון תגובות חיוביות.
אני אשמח לצרף אותך לרשימת הבלוגים שבבלוג שלי, ומחכה שתתקיני את פונקציית ה"עוקבים" כדי להיות עוקבת רשמית.
אם יש לך שאלות - אל תהססי לפנות אלי...
ענבל

אֶפי אמר/ה...

ישש! תודה רבה על התגובה :)
אני אנסה לשחק פה קצת.. וניראה לי שאח"כ אני אנצל את הצעתך ואפנה אליך כדי שתסבירי לי כמה דברים (כמו איך לעשות רשימה של בלוגים שאני קוראת...)

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב על הבלוג! הפוסטים שלך נורא מעניינים. :-) מקווה שתמשיכי לסקרן ולהפתיע אותנו! :-)

אֶפי אמר/ה...

וואו! איזה תגובה מחממת לב :)
תודה רבה! מקווה לעמוד בציפיות!:)