יום שני, 25 ביולי 2011

CHIC - Fashion Yachts 300

לא אכביר במילים, כי נמאס לי ממילים...
אז בנקודות
* כל הכבוד לשיק על הרעיון הממש מקורי של לתת שמות ללקים!!
* הלק הזה החזיק עלי כאילו... פוראבר! מי שבקיאה בבלוג יודעת שיש לי בעיית עמידות לא פשוטה, אבל הלק הזה - שישה ימים כמו גדול!
* תראו איזה יפה הוא.. אני יודעת שזה ממש צפוי שאני אעלה צבע כזה, אבל...
* התמונה הזאת היא הקרובה למציאות מבין השתיים:




החיים נראים יפים כשהידיים שלי עושות פוזות מול החלון או מול ספה שלקחנו מאגורה, אבל ככה זה באמת ניראה:
סיכומים סיכומים סיכומים

ו... לרגל העובדה שלא יצאתי מהבית כבר חודש, וכל הכספים שלי זרמו לעבר הוצאות מוכרות בלבד (פיתות בקיוסק, קוטג' וסיגריות) (סתם, אבא, אני לא קונה סיגריות).. התחדשתי:


אני יודעת, הכי צפוי בעולם... ורוד מסטיק מזעזע עם סל פקאצות מקדימה.. אבל היי- תראו! יש לי צפצפה בצורת פו הדוב!
בינתיים הם מחכים לי אצל ההורים, וניראה לי שאפשר לסכם שהם לא מרוצים מהעובדה הזאת.. הנה מייל שקיבלתי מאמא: "את חושבת שאם אני אשקה את האופניים שלך במרפסת הן יגדלו?". והכוונה הסמויה (זה בסדר, אם אתם לא צאצאי פולניה אתם לא אמורים להבין: "האופניים שלך גדולים ומעצבנים אותי במרפסת, אין סיכוי שאני אזיז אותם כי את קנית אותם, אז קחי בחשבון שאני משקה בחוץ ואם הם מעלים חלודה זאת בעיה שלך"



יא-אללה, אני הולכת ללמוד למועד ב' האחרון שלי.. ואז מתחילה חופשת סמסטר של שבוע! כן, נפלתי לסמסטר קיץ.

אוהבת!
(אה ותגידו, זה המקום להתלונן על איזה עשרה מנויים לבלוג שעשו אנ-סבסקרייב? אתם יודעים, אני יכולה לראות את זה! זה נורא מעליב :( פשוט תגידו שצ'יוואוות מתגלגלות זה לא מה שרציתם לראות... :P )

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני ממש אוהבת את הלק הזה,
אחד המוצלחים בקולקציה לדעתי
והוא מחמיא לך מאד :)

מה את לומדת?

אֶפי אמר/ה...

תודה! בהחלט צבע אליפות :)
אני לומדת פסיכולוגיה... לא יודעת למה :)

אנונימי אמר/ה...

אוי איזה אושר, סוף סוך יש לנו את אותו לק ואת אוהבת אותוD:

אנונימי אמר/ה...

אוקי, אני כבר שנים מתכננת עם אופניים ורודים עם סלסלה? מאיפה הבאת אותן? ויותר חשוב!?!!?!? מאיפה הצפצפת פו הדוב?

ואין ספק בכלל שהפוסט שלך כמו תמיד משעשע ומעניין (:

Meital אמר/ה...

לק חמוד לגמרי!
אני דווקא חושבת שהאופניים הורודות נורא חמודות!
שלי כמובן כחולות, אבל כאן אין הפתעה :P
לקח לי זמן לזכור את שם החברה והדגם של האופניים שלי, בין לבין שאל אותי פם מוכר בחנות איזה אופניים יש לי ועניתי בלי בושה - כחולות!
שטחיות זה הכי אחותי! ;)

אֶפי אמר/ה...

אנונימית אני שמחה שהגענו לנחלה!

אנונימית - איזה אדירההההה הצפצפה נכון??? באתי לחנות וראיתי ילדה קטנה יוצאת עם אופניים חדשים וצפצפה כזאת והודעתי להם שאני לא קונה אם הם לא מביאים לי גם אחת כזאת
אגב אם את באמת רוצה לדעת קניתי אותן במרכז האופניים בהרצליה, אחרי סקר שוק - שם הן היו הכי זולות.
הם אמנם עשו לי מלא הנחות (קניתי עוד שטויות) והביאו לי את הסל במתנה ועוד כל מיני שטויות, אבל בסופו של דבר - הם לא נתנו לי לקחת אותם לנסיעת מבחן, וזה מבאס מאוד!

מיטל - האמת? ציפיתי דווקא שיהיו לך אופניים רציניות כאלה, שקונים במספר ארבע ספרתי.. לא יודעת למה :-D
אני גם חושבת שהאופניים הורודות חמודות ואני מתההה לעבור דירה כבר (הדירה הבאה שלי היא עם חצר אז אני אוכל אשכרה להשתמש בהן, כי זה די סיוט להעלות אותן שלוש קומות..)
והרי שטחיות זאת הסיבה שלשמה הכנסנו בבלוג זה, לא?:)

Meital אמר/ה...

כל מה שאמרת לא סותר :P
כשהחלטתי שאני רוצה אופניים, שלחתי את אחי לעשות בירורים, מה טוב ושווה. הוא בחר אופניים (כן ב 4 ספרות אבל לא עד כדי כך יקרות) ואני הגעתי רק למדידות (גודל האופניים) ובחירת הצבע :)
ברור שהתכנסנו לשם שטחיות!

אנונימי אמר/ה...

ואו לק מדהים! מה המספר שלו ??? דחוף.. הלפ מייייי:)