יום שני, 2 במאי 2011

ביקורת: LOREAL - Lash Architect 4D

את המסקרה הזאת קניתי מתוך גחמה. קניתי קרם גוף בסופרפארם, בדיוק עברתי לכרטיס דיירקט, שהוא ללא אשראי (עברתי זאת מילה נעימה ל"הבנקאי שלי אמר לי שאם אני לא עוברת לכרטיס כזה מרצוני החופשי הוא מבטל לי את כרטיס האשראי הקיים"), היה לי קצת כסף מזומן והמוכרת שאלה אותי אם אני לא רוצה עוד משהו. פתאום שמעתי את המילים "אולי יש מסקרה במבצע?" יוצאות מפי... הייתי בהלם! אני כבר שנתיים נאמנה לאותה מסקרה (sumptuous של אסתי לאודר).. מה פתאום אני מבקשת מסקרה?? היות ואני תלמידת פסיכולוגיה למופת, החלטתי שכנראה שהרצון שלי למסקרה אחרת נדחק החוצה מהתת מודע, וזרמתי.
70 ש"ח, והיא שלי.
גילוי נאות: הכותבת מעולם לא ניסתה מסקרה של לוריאל בכל חייה!

האמת? האריזה דווקא מגניבה בעיניי.. אין ספק שהם הלכו על הכיוון הארכיקטטורי משהו.. הבנתי את הקטע - זה יעני לעצב את הריסים כמו שמעצבים מבנה ארכיקטטורי... מאוד שנון! וגם אהבתי את הקטע שמשווים אותי לבניין.. או את הריסים שלי לצורך העניין.

טוב, אז לפני שהתיישבתי לכתוב את הביקורת עשיתי כהרגלי קצת גוגל וניסיתי לראות אם עוד אנשים כתבו עליה בעברית.. הגעתי לכתבה מרתקת של ynet תחת הכותרת (חכו, אתם תמותו ממשחק המילים:) "מסקרה מעבה, מאריכה, מעצבת ומעגלת ריסים". טוב, אחד מאלה היא בטוח עושה לא??
בקיצור, בתוך הטקסט האישי והאמין הבנתי למה קוראים לזה 4D - מסתבר שהמסקרה אמורה להעצים ולהדגיש את ריסיי מכל ארבעת המימדים שלהם!!!
טוב, מספיק לצחוק על הקופירייטרים. עדיף לצחוק על המסקרה במקום!
(כשכותבים הקדמה כל כך ארוכה זה די ברור שאין הרבה מה לכתוב על התכלס, לא?)

הקיצר, היא מגיעה עם מברשת ארוכה מאוד ומעוגלת, שאמורה להיות מאוד נוחה, הבעיה היא ששיערות המברשת מאוד מבולגנות (בכתבה קוראים לזה מבנה רב שכבתי), מה שיוצר קצת עומס על הריסים.. צריך לעבור בעדינות כדי שלא יווצרו גושים.
החומר עצמו קצת רטוב מדי - שזה מעצבן למקרה שיש לך אפצ'י (ותמיד יש לי אפצ'י), מתייבש די לאט - שזה יתרון כי יש זמן לשחק עם המראה, וברגע שהוא מתייבש הוא עמיד עד כאב - שזה יתרון וחסרון, במקרה שעשית אפצ'י בשורה הקודמת.
המראה שמתקבל הוא ריסים מאוד ארוכים וקצת מודגשים. ועם קצת מזל, אין גושים.

אני לא יודעת אם היא מוגדרת כעמידה במים, אבל גם כשבכיתי איתה לא נהיה לי גוש שחור מתחת לעין (או שהיה לי ולאף אחד לא היה נעים להגיד לי, כי בכיתי :)).

שורה תחתונה: אני לא אקנה אותה שוב, אבל כן אסיים אותה. ואמליץ עליה למי שיש לה תקציב מוגבל, בתנאי שהיא משיגה אותה בפחות מ50 ש"ח. יותר מזה היא לא שווה.


אוהבת!

9 תגובות:

Meital אמר/ה...

נשמעת מסקרה כשלונית למדי חחחח
אני באמת לא זוכרת שקראתי עליה ביקורת חיובית. או אולי ביקורת בכלל?
כנראה לא מהמומלצות שלהם.
וכיוון שהם גם ככה עושים ניסויים נחסך ממני!
אני חייבת לציין לטובה את אניגמה של קרלייין, בתור חובבת של סמפצ'ס בעצמי, היה לי קשה לחשוב על לרכוש מסקרה אחרת (שהיא לא הדיורשואו איקוניק כתחליף לסמפצ'ס) בסופו של דבר מצאתי את עצמי מבסוטה לגמרי!
עולה הרבה פחות ועושה את העבודה אולי אילו טוב משתיהן (איקוניק/סמפצ'ס)

danra אמר/ה...

אין ספק שלפעמים בא לנו החשק לגוון.
במקרה של המסקרה, אני חושבת שיהיה לך לא פשוט בכלל למצוא משהו שיתעלה על ה- sumptuous השחורה. זו אחת מהמסקרות הכי טובות שיש היום לדעתי.
על המחיר בארץ של המסקרה הזו או של העממיות בכלל אני לא רוצה אפילו לדבר...

אֶפי אמר/ה...

אין ספק שזה קשה למצוא מסקרה שמתעלה על הסמפצ'ס - וכנראה שפה היתה הטעות שלי!
והבעיה היא גם שאני כבר רגילה אליה שנים רבות, אז בכלל....

מיטל כמה עולה התענוג?..
וד"א אני לא חושבת שזאת כזאת מסקרה כשלון חח, פשוט שעלולים להיווצר איתה גושים - מה שלא קורה עם הסמפצ'ס, אבל קורה עם הרבה אחרות.. אם תשימי לב זה בעצם כל מה שאמרתי עליה.. אבל אותי זה מעצבן ממש :)

Meital אמר/ה...

ומה עם העובדה שהיא גם מתייבשת לאט וגם נורא עמידה? בעיני זה נשמע סכנת נפשות! חחחח

היא עולה 110 ש"ח אבל היה מחיר הכרות של משהו כמו 60+ חוץ מזה שכל הזמן יש 1+1 על המוצרים שלהם.

אֶפי אמר/ה...

אההה חחחח מבחינתי זה לא חסרונות :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

אני דווקא חושבת (אני לא פסיכולוגית בתואר) שלבקש בקופה מבצע על מסקרה שאת לא מכירה ולא המליצו עליה. זה כמו לקנות חיש גד, ברור לך שלא תזכי אבל את רוצה להנות מה"אולי".

לפחות יצאת בנזק קטן יחסית...

לי יוצא אפצ'י כשאני מסדרת גבות, ובדרך כלל יותר מאחד ;)

אנונימי אמר/ה...

110 שקל זה ממש ממש מוגזם, בכלל בארץ הם מתחרפנים עם המחירים של האיפור.
אבל איך הריסים שלך היו בסוף, חוץ מגושיים ?

Uri Klar אמר/ה...

צחקתי, בכיתי, התרגשתי והכי חשוב למדתי שמסקרה היא בעצם לא הדבר הזה בצבע גוף שמורחים על הפנים כמו שחשבתי..

אֶפי אמר/ה...

אפרת - את כה מצחיקה שאני גאה לחלוק איתך את השם. זה היה אכן הימור טיפשי, ואם לא הייתי שבוזת על אני בטוחה שאפשר לחשב את התוחלת של הימור שכזה, ולגלות שמדובר בסופו של דבר בהפסד כספי לא קטן :)

אנונימית כפרה - כפי שכתבתי (לא מאשימה אותך שלא שמת לב לשורת התוכן היחידה בתוך בליל המילים חסרות המשמעות שם למעלה) - המראה המתקבל הוא מאוד נחמד - ריסים ארוכים ומודגשים. לא גושיים! אלא אם כן את מורחת (?) אותה בחושך... סה"כ על אף היותה גושתית, מאחר והיא די רטובה אפשר לעבוד איתה טוב.
אני באמת משתמשת בה הרבה לאחרונה ודווקא די מבסוטה..
110 ש"ח זה מחיר הומוריסטי לחלוטין - אני בטוחה שמדובר בבדיחה של משרדי השיווק בלוריאל.. ואפילו מוצלחת - כאילו, תחשבי על זה... מסקרה של לוריאל ב110 ש"ח? חחחחח! ;)

אורי קלר - אולי עכשיו אחרי שנכנסת לבלוג שלי ואפילו עשית מנוי זה הזמן לגלות לך שהשתמשתי בשיעורי הבית שלך בתפ"י כדי לנקות את גושי המסקרה.. הדבר הזה בצבע גוף שניקיתי אותו מהרצפה שלי עם החולצה שלך היה מייקאפ פודרה.