יום ראשון, 6 ביוני 2010

LA ROCHE-POSAY לה רוש-פוזה - מחויבות לדרמטולוגיה



לא הרבה דברים שמגיעים לתיבת המייל שלי משמחים אותי- לפעמים תמונה חמודה של אחיין או שניים, פעם אחת הודעה על קבלה לאוניברסיטה, ובדר"כ תגובות לבלוג. חוץ מאלה יש שם בעיקר דואר זבל.
לשמוע שלה רוש-פוזה מגיעים לארץ, זה כבר מייל מעולם אחר! אחרי שנים של קריאת ביקורות חיוביות באנגלית, אני כבר התרגלתי לכך שמותג הפלא הזה, שהוא גם מעולה וגם לא יקר, הוא מחוץ להישג ידי.
מיהרתי לאשר הגעה לאירוע (אני חושבת שזאת הפעם הראשונה בחיי שאישרתי הגעה, מלבד לטיולים שנתיים) וביום המיועד הגעתי אחוזת התרגשות!


ראשית, פסקה קצרה על האירוע עצמו שהיה מעל לכל הציפיות שלי.
בכניסה קידמו את פני שתי נשות יחסי ציבור מהממות ומקסימות, וכשנכנסתי הבנתי שאני לא לבושה כראוי לשמפניה ב12 בצהריים. במקום היו עיתונאים ועיתונאיות שגרמו לי להבין שאני צריכה דחוף לשנות את עדיפויות הלימודים שלי ולבחור בתקשורת כעדיפות ראשונה, אנשי עסקים ושיווק ומה שאני חושבת שנקרא "מינגלינג" בשפת הביזנס. אה, והיה גם אוכל.

ועכשיו אחרי ההקדמות בואו נדבר קצת על לה רוש פוזה.
לה רוש פוזה הוא מותג דרמו-קוסמטי לטיפול בעור רגיש בעל צרכים מיוחדים, בכל המוצרים של המותג נמצאים המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, עיירה קטנה בצרפת, שהוכחו מדעית כבעלי תכונות אנטי אוקסידנטיות.

המוצרים של לה רוש הם 100% היפו-אלרגניים ובהתאם להיותם מוצרים דרמו-קוסמטיים, ימכרו בבתי מרקחת פרטיים בלבד בליווי ייעוץ מקצועי של הרוקח.
בין המוצרים אפשר למצוא סדרה לעור יבש מאוד, לסובלים מאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור)- מתאימה גם לתינוקות, ילדים ומבוגרים, סדרה לטיפול בעור שמן ואקנה וסדרה לטיפול בעור רגיש במיוחד עם נטייה לאלרגיה.
(מסיר איפור שמגיע ארוז במנות חד פעמיות)
בנוסף אפשר למצוא גם מקדמי הגנה, שזה הדבר הראשון שאני הולכת לקנות- תחליב הגנה לעור רגיל ומעורב, שקראתי עליו המון דברים טובים.

אני ניסיתי את המים הטרמליים שמגיעים בתרסיס, כמו המים של אוון ואהבתי (אם כי אני לא מרגישה הרבה הבדל בין השניים), קרם לחות לעור רגיש במיוחד עם נטייה לאלרגיה TOLOERIANE - הקרם הזה מגיע בשלוש גרסאות- לעור שמן, רגיל, ויבש- שזה באמת נותן מענה רחב, כי יש נטיה לחשוב שעור רגיש הוא גם יבש.. אני ניסיתי את הקליל מבין השלושה ויכולה לומר שהמרקם שלו מאוד נעים ומתאים כבסיס לאיפור.
הלהיט לדעתי הוא מסיר איפור שמגיע ארוז במנות חד פעמיות, כמו טיפות עיניים- שיא הסטריליות ומעולה לקחת ללילות מחוץ לבית- מנה אחת מספיקה לשתי העיניים והמסיר עושה את עבודתו היטב ולא גרם לי לשום רגישות.
ועוד מוצר שסומן בחברה כלהיט, שאותו עוד לא ניסיתי הוא EFFACLAR DUO- שאמור לשפר פגמים חמורים בעור, לנקות ולכווץ נקבוביות.. בהחלט ינוסה!

ולחלק החשוב- המחיר: כל המוצרים הם בין 40-160 ₪, אהבתי.

9 תגובות:

RUTHIE1 אמר/ה...

נשמע מעניין, בייחוד החומר לצמצום נקבוביות והלחות...
היכן יהיה ניתן להשיג ומתי?

אֶפי אמר/ה...

בבתי מרקחת פרטיים החל מהשבוע הזה :)

Noa אמר/ה...

דווקא את מסיר האיפור הזה לא אהבתי, כי הוא אינו דו-פאזי ולא מצליח להתמודד עם מסקרות ועם איפור עמיד.
מקדמי ההגנה מעולים, שם אני יכולה להמליץ בעיקר על מרקם ה-אקסטרים.
עוד אני ממליצה על סדרת הניקוי הפיזיולוגית.

אֶפי אמר/ה...

נכון זאת נקודה ששכחתי לציין- המסיר לא מוריד איפור עמיד.. ובכל זאת אני אהבתי אותו כי אני לא משתמשת במסקרה עמידה במים ככה שהוא מוריד לי הכל כמו שצריך, כולל פלואידליין.
תודה על ההמלצות!:)

קורין - ריסים ורסיסים אמר/ה...

איך פספסתי אותך...

מאפרת אמר/ה...

זה חברה מצוינת שאני תמיד לא מפספסת הזדמנות וקונה בטיולי לחו"ל. יש את VICHY שהיא גם חברה שמייצרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנמכרים רק בבתי מרקחת, אבל מנסיונוני האישי לה רוש הרבה יותר טובים. שמחה שסוף סוף הגיעו לישראל.

אנונימי אמר/ה...

אבל איך משתמשים? מתי לשים מה ובאיזה סדר? קניתי את המוצרים אבל גם הרוקחת לא ידעה בדיוק להגיד לי מתי וכמה....
-הסדרה לעור עם אקנה- מי פנים, סבון ואפקלר דואו

אנונימי אמר/ה...

וישי טובים אבל משתמשים בצבעים, משמרים SLS וריח
יש לי ג'ל ניקוי לעור שמן של וישי
והוא לא משהו.. לעומת זאת התרכיז פעיל
שלהם לפגמים למרות שהוא מכיל צבע ומשמרים
הוא טוב כי הוא עם חומצה סליצילית מיוחדת והממליס
נראה לי של"לה רוש פוזה" יש מוצרים ממש טובים
לעור שמן וגם נשמע לה יקר. ננסה

אנונימי אמר/ה...

האם הוא מוצר קוסמטי לכל דבר ויכול להחליף מוצר כמו לנקום ויעיל כאנטי איג'ינ?
אשמח לשמוע.