יום שבת, 8 במאי 2010

Orly - It's not me, it's you

10 נקודות מתוך 10 על השם!
הלק הזה יצא עם קולקציית הולנטיין של אורלי, אז בפברואר.. קניתי אותו, התחרטתי- שמרתי בשקית כדי להחזיר אותו לסופרפארם, ושכחתי ממנו.
היום מצאתי את השקית והחלטתי לנסות אותו, והוא דווקא מתאים לי בול!
ורוד קר חזק - בתמונה הוא יצא קצת יותר רך ופסטלי מבמציאות, אבל רואים את הגלוסיות שלו היטב.
סה"כ הוא מסוג הורודים שגורמים לי לחייך, והוא מתאים בול למזג האוויר המגעיל שיש עכשיו בחוץ, הרבה יותר מאשר לאמצע פברואר, כשעוד היה קר.
בגזרת הפורמולה יש לי תלונות, הלק הזה מאוד דליל, בתמונה יש שלוש שכבות , ושכבה רביעית לא היתה מזיקה לו. לצערי, אני מותחת את הגבול שלי בשלוש שכבות.


2 תגובות:

חן אמר/ה...

בדיוק היום חשבתי למרוח אותו!
אבל לא מתאים לי לחכות לייבושן של 3 שכבות גאות לחלוטין לא כולל בייס וטופ.

צבע נהדר ומחמיא מאוד!

אֶפי אמר/ה...

סיכמת בדיוק את מחשבותיי עליו :-)