יום שבת, 27 בפברואר 2010

ביקורת: Poshe - Super Fast Drying Top Coat

אם כי מעולם לא פרסמתי ביקורת רשמית על מייבש הפלא של Seche Vite, אני חושבת שהרבה מהקוראות פה יודעות את דעתי עליו: הייתי מאוהבת בו תקופה ארוכה, עד שנשבר לי מהעובדה שהוא מכווץ את הלק (יוצר פס ציפורן דק וריק בקצה) ונהיה סמיך עד אימים באמצע הבקבוק.

מאז שקטעתי את יחסיי עם אותו מייבש, חיפשתי המון המון אלטרנטיבות. מאוד אהבתי את טיפות הייבוש של OPI, אבל הן חסרו את הברק האופייני של טופקואט, ניסיתי לשלב אותן עם טופקואטים שונים- אבל הנ"ל מנעו את אפקט הייבוש..
ניסיתי ללכת בלי טופים (ותאמינו לי, הלק מתייבש ככה הכי מהר וטוב), אבל הלק התקלף לי תוך יממה..
בקיצור אין ספק שהמסע בחיפוש אחר ההגנה המושלמת ללק הוא מייגע.


ולמי שלא רוצה לקרוא את כל הביקורת אני מוכנה להגיד כבר מעכשיו- המוצר הזה הוא לא הפתרון לבעייתי. אבל הוא תחנת ביניים נחמדה.

המייבש של פושה הוא בהחלט מייבש זריז ביותר! 3-4 דקות ואת יכולה להפסיק לשבת בחוסר מעש (יש פה כאלה שעוד יושבות בחוסר מעש אחרי מריחת לק?), תני לו עוד 10-15 דקות ואת יכולה לסגור כפתורים כאוות נפשך.
המרקם שלו עבה ומוזר עוד מההתחלה, אבל לא בצורה שקשה לעבוד איתו. קחו בחשבון שצריך למרוח כמות מאוד גדולה שלו על הציפורן כדי שהוא יראה טוב.
הוא משאיר אחריו ברק נפלא שמחזיק מעמד לפחות יומיים.




החסרונות שלו הם כדקלמן:
1. אצלי, הוא נוטה להשאיר בועות על הציפורן. לא חמוד.
צמצמתי את התופעה בכך שאני לא מזיזה את הבקבוק ממקומו לעולם כמעט (הנענוע גורם לבועות), ובמריחה של כמות עוד יותר גדולה. עדיין אני מקבלת בועית קטנה מדי פעם. אבל למדתי לא להיות פרפקציוניסטית. עדיין, הייתי שמחה למוצר שלא יגרום לי להשלים עם המגרעות שלי, אלא פשוט יעשה את העבודה כמו שצריך.

2. מכווץ גם הוא את הלק!
חברות, זוהי תופעה שהולכת יד ביד עם תופעת הייבוש ועלינו להשלים איתה. אני מודה שאצלי אין כיווץ משמעותי בכלל, ולא שמתי לב אליו עד שבנות הפורום הסבו את תשומת לבי לעניין- אבל מסתבר שהנושא קיים. למזלי אני ניצלתי ממנו, אבל אין ערובה שגם לכן יהיה את המזל שלי.

3. השמועות אומרות שגם הוא נהיה סמיך עד אימים בחצי הבקבוק.
חלק מהשמועות האלה אפילו רשומות בגב הבקבוק, במסווה של אזהרה שיש לדלל את המייבש רק עם המדלל של חברת פושה (ההדגשה במקור).




לסיכום, מוצר נחמד, אך עוד לא תמו חיפושינו. עד כה הוא הרע במיעוטו.

האם אקנה אותו שנית? לצערי, כן.

8 תגובות:

Purple Rain אמר/ה...

רק לי אין את התופעות האלה?
הוא לא מכווץ לי ולא עושה בועות וכבר עברתי חצי בקבוק והסמיכות שלו זהה לסמיכות שהייתה בהתחלה..
למרות שעשיתי עליו ניסוי קטן כדי לראות המ קורה לו והוספתי לו כמה טיפות של הסש ריסטור וזה לא הזיק לי :-P

נעה Come Alive אמר/ה...

חייבת להגיד, הגעתי לבערך אמצע הבקבוק והתחלתי לשנוא אותו, הוא היה לי סמיך מדי, בהרבה סמיך מדי.
לא יכלתי יותר
ואז השתמשתי בSeche Restore שהמלצת פה,
(כן- אבוי- לא במדלל של POSHE)
ועכשיו הוא מושלם מכל הבחינות
והלק אפילו מחזיק יותר זמן
כנראה כי עכשיו אני מורחת פחות.

אז, קחי את זה כהמלצה. דללי, דללי, דללי עוד קצת, ותראי מה יקרה.

Noa אמר/ה...

אני כבר לקראת סיומו של הבקבוק - והוא לא נהיה לי סמיך יותר, אלא שמר על המרקם המקורי שלו. נראה לי שאצליח לסיים את הבקבוק ללא צורך בשום דילול. דווקא בא לי לנסות את המדלל של פושה, כי בניגוד לזה של סש הוא אינו מכיל טולואן.
גם לא שמתי לב לשום תופעה של כיווץ הלק - לא עם המייבש הזה ולא עם הסש. אולי הבעיה היא שאת מורחת אותו מיד אחרי הלק? רצוי להמתין איזה שתי דקות קודם..
מדי פעם אכן נוצרת בועית, זה כן.

אֶפי אמר/ה...

ליאורה - כן, רק לך..
נעה א' - סבבה, אדלל אותו כש ואם הוא יהפוך לסמיך :)
נעה ב' - הביקורות במייקאפאלי אמרו שהן כן נהיה סמיך, על זה הסתמכתי. בכל אופן כמו שכתבתי לא שמתי לב לכיווץ עד שבחנתי את הנושא בדקדקנות ואכן יש כיווץ קטנטן.
עניין הבועית הוא האישיו כאן (אם הוא אכן לא נהיה סמיך), לי זה ממש מפריע..:/

VanityGirl אמר/ה...

אני מאד אוהבת את ה Seche. הוא עושה עבודת ייבוש מעולה והוא בכלל לא גורם לי לכיווצים, אבל כמות הרעלים שבו מטרידה אותי. לגבי פושה - טרם ניסיתי אבל בעיקר מוצאת חן בעיני העובדה שהוא נטול טולאן ורעלים אחרים. העניין הוא שאם לקראת החצי הוא מתעבה מאד וצריך לדלל, זה אומר שצריך להכניס אליו רעלים (הseche restore מלא בטולאן)... בעיה.

ravitb אמר/ה...

קניתי אותו בהמלצתך, והוא דווקא לא מאכזב בכלל!
מייבש מאוד מהר, לא הופיעו לי בכלל בועות ויש לו ברק מטורף!!!
אני דווקא מהמרוצות :)

אנונימי אמר/ה...

אני מכירה top coat פשוט מעולה! של חברת אלסנדרו..שכרגע הגיעו לארץ..הלכתי למינקוריסטית הקבועה והיא הציעה לי למרוח אלסנדרו שהצבעים שלהם פשוט מהממים..ואז היא מרחה לי את הtop coat והלק התייבש תוך דקה והשאיר את הברק של הלק..פשוט מומלץ!!

אנונימי אמר/ה...

מנסיון שלי - אין על good to go של essie. אין בכל על מה לדבר, זה המייבש הכי מקצועי ומעולה שיש - גם מהיר, גם לא משאיר בועות וכו' וגם משאיר גלוס מטרף על הציפורן.

ותאמינו לי, ניסיתי כבר הכלללל..