יום שישי, 27 במאי 2011

OPI - Rumple's Wiggiin'

בוקר אור!
תעשו פליי, יהיה ממש כייף!




אז ככה:

בזמן שעשיתי מחקר עומק על "האם הOPI שטרנסדיזיין מזוייפים?" (הם לא), שמתי לב לכמה לקים שבכלל לא ניסיתי מעולם.. כייף!
זה לק מקולקציית שרק (אני די בטוחה), והוא סגול פסטלי.
מזמן לא היה פה סגול פסטלי..
הוא יותר בהיר מDOID, די דומה למען האמת ללק של אילמאסקה שהעלתי, אבל הרבה יותר מוצלח ממנו - שתי שכבות קלות למריחה, מתייבש מהר ויפה ומחזיק מעמד מעולה (הוא עלי כבר 3 ימים ללא פגם קל שבקלים..) (מלבד המריחה הפגומה שלי :D)
בואנה - זה אחלה לק! התגעגעתי ללקים טובים ואיכותיים.. OPI אני באה הביתה!!!
עוד רגע תקופת מבחנים.. זה מעלה לי זכרונות של דירה מעופשת ומסריחה מלאה בספרי לימוד... אה רגע, הדירה שלי נראית ככה גם עכשיו. טוב, אז לא הרבה משתנה.


אוהבת,
אפי.

יום שלישי, 17 במאי 2011

Sally Hansen - Celeb City

טוב, אז במסגרת החיפושים האחרונים שלי אחרי לק בצבע כסף ולק בצבע זהב, ראיתי את זה בסופרפארם ואמרתי יאללה... למרות שזה בכלל לא מה שאני מחפשת אני דווקא מחבבת אותו.
אני חושבת שהצבע הזה די משוגע, ואני גם לא חושבת שהוא כזה מחמיא, ניראה לי שהוא לא יחמיא לאף אחת (אולי אני טועה), אבל הוא סופר-מגניב!
שתי שכבות נתנו כיסוי מלא, אבל מרחתי שכבה שלישית כי הוא היה ממש גבשושי ולא אסתטי.. הוא נשאר גבשושי אז נאלצתי ללכת לחפש טופ קואט כדי למרוח עליו.
הפורמולה היתה ממש מעצבנת - נוזלית ועבה.
אבל שרדתי את זה כדי לספר - ואני חושבת שאני עוד אמרח את הלק הזה בעתיד, כי אני די מבסוטה ממנו למרות החסרונות.
כל התמונות צולמו בתוך החדר בלילה.. הייתי נרגשת מכדי לחכות לבוקר :) אני חושבת שהוא מהמם.
קניתי אותו ב1+1 ואני חייבת להגיד שהמחירים של הלקים האלה שערורייתים! מזמן לא הייתי בסופר פארם - פופה מוכרים מיני לקים, ממש קטנים.. אולי 5 מ"ל במקרה הטוב.. והמחיר? 40 ש"ח!! והם אפילו לא היו במבצע של ה1+1.. באיזה סרט הם חיים?
ג'ייד - 50 ש"ח! מי ישלם כאלה מחירים על לק לציפורניים! טוב נו, אני... הלק השני שלקחתי היה של ג'ייד.. אבל הוא ניראה לי סופר-מהמם! לא מגלה :)

שיהיה יום נפלא!!!





יום ראשון, 8 במאי 2011

ILLAMASQUA - Wink

אוקיי חברים וחברות - אפשר לשמוח, אפשר לרקוד! פרוייקט אילמסקה 2010 בא לקיצו! ועדיין לא נגמרה שנת 2011! אני חושבת שאני בהספק מעולה.
 הערה: בדר"כ אני נמנעת מלהתנצל על מצב הקיוטיקלס שלי מכמה סיבות: ראשית, הם הקיוטיקלס שלי, ואם ארצה אותם מכוערים ועולים על גדותיהם זה מה שאעשה. ברגע שאני אתחיל לדאוג לכל הדברים הקטנים האלה כמו איך הקיוטיקלס שלי ניראה, איך מרחתי את הלק והאם הציפורניים שלי עקומות מכדי להדגים צבע של לק יפסיק להיות לי כייף. אני לא רוצה שיפסיק להיות לי כייף.
בכל אופן אני מסכימה שכאן כבר עברתי את הגבול, ויש לי במחשב תמונות של לק שאני חושבת שאני פשוט אביך את כל בלוגריות הלקים באשר הן אם אני אעלה אותן. אז הנה - תסלחו לי על מצב הקיוטיקלס, אין לי תירוץ.
מבטיחה לעשות לעצמי איזה מניקור בקרוב...
בנוגע לשאר המצב העגום של הציפורניים שלי - קטונתי.. הן כ"כ עדינות ומסכנות לאחרונה שהן אפילו לא נשברות אלא נקרעות....

איזה יפה הלק נכון?
כולה שתי שכבות (קצת עבות מדי), צבע מהמם, העמידות היתה סבירה מינוס עבורי (בקושי שלושה ימים), כמעט ויתרתי לו על הבועיות המעצבנות ועל זמן הייבוש הקטסטרופלי ואפילו די התלהבתי מהלק הזה עד שנזכרתי שיש לי באוסף לק סגול פסטלי הרבה יותר מוצלח ממנו.. OPI - Done Out In Deco. הם אמנם לא דומים בכלל, ואני חושבת שהלק של אילמאסקה מהמם הרבה יותר, אבל הלק של OPI הזכיר לי שאפשר לייצר לק פסטלי עם פורמולה נעימה וידידותית למשתמש, שנמרחת כמו קסם או כמו חמאה, מתייבשת מהר ומחזיקה מעמד על הציפורניים.

במהלך הפרוייקט נשאלתי מספר פעמים איפה קונים לקים של אילמאסקה, אז מעבר לתשובתי הברורה "באיביי" מצאתי אתמול שגם באסוס מוכרים את הלקים שלהם. מגוון מאוד קטן אמנם, אבל הנה לכן אתר אמין ששולח לארץ ללא דמי משלוח. אז אם בא לכן להיפרד מכמעט 80 שקלים חדשים ולחזור לדווח איך הלקים הרגילים של החברה  הנה קישור ישיר לעמוד הקניה של הלקים של אילמאסקה. בהצלחה עם זה!
עדכון: עודכנתי פה בתגובות שבעצם אסוס לא שולחים לקים לישראל, אז תשכחו מכל הפסקה הזאת.. :)


קולקציית אביב 2010 של אילמאסקה:
Nudge
Blow
Caress

אז עצמאות שמחה וכל זה!
אוהבת :)

יום שני, 2 במאי 2011

ביקורת: LOREAL - Lash Architect 4D

את המסקרה הזאת קניתי מתוך גחמה. קניתי קרם גוף בסופרפארם, בדיוק עברתי לכרטיס דיירקט, שהוא ללא אשראי (עברתי זאת מילה נעימה ל"הבנקאי שלי אמר לי שאם אני לא עוברת לכרטיס כזה מרצוני החופשי הוא מבטל לי את כרטיס האשראי הקיים"), היה לי קצת כסף מזומן והמוכרת שאלה אותי אם אני לא רוצה עוד משהו. פתאום שמעתי את המילים "אולי יש מסקרה במבצע?" יוצאות מפי... הייתי בהלם! אני כבר שנתיים נאמנה לאותה מסקרה (sumptuous של אסתי לאודר).. מה פתאום אני מבקשת מסקרה?? היות ואני תלמידת פסיכולוגיה למופת, החלטתי שכנראה שהרצון שלי למסקרה אחרת נדחק החוצה מהתת מודע, וזרמתי.
70 ש"ח, והיא שלי.
גילוי נאות: הכותבת מעולם לא ניסתה מסקרה של לוריאל בכל חייה!

האמת? האריזה דווקא מגניבה בעיניי.. אין ספק שהם הלכו על הכיוון הארכיקטטורי משהו.. הבנתי את הקטע - זה יעני לעצב את הריסים כמו שמעצבים מבנה ארכיקטטורי... מאוד שנון! וגם אהבתי את הקטע שמשווים אותי לבניין.. או את הריסים שלי לצורך העניין.

טוב, אז לפני שהתיישבתי לכתוב את הביקורת עשיתי כהרגלי קצת גוגל וניסיתי לראות אם עוד אנשים כתבו עליה בעברית.. הגעתי לכתבה מרתקת של ynet תחת הכותרת (חכו, אתם תמותו ממשחק המילים:) "מסקרה מעבה, מאריכה, מעצבת ומעגלת ריסים". טוב, אחד מאלה היא בטוח עושה לא??
בקיצור, בתוך הטקסט האישי והאמין הבנתי למה קוראים לזה 4D - מסתבר שהמסקרה אמורה להעצים ולהדגיש את ריסיי מכל ארבעת המימדים שלהם!!!
טוב, מספיק לצחוק על הקופירייטרים. עדיף לצחוק על המסקרה במקום!
(כשכותבים הקדמה כל כך ארוכה זה די ברור שאין הרבה מה לכתוב על התכלס, לא?)

הקיצר, היא מגיעה עם מברשת ארוכה מאוד ומעוגלת, שאמורה להיות מאוד נוחה, הבעיה היא ששיערות המברשת מאוד מבולגנות (בכתבה קוראים לזה מבנה רב שכבתי), מה שיוצר קצת עומס על הריסים.. צריך לעבור בעדינות כדי שלא יווצרו גושים.
החומר עצמו קצת רטוב מדי - שזה מעצבן למקרה שיש לך אפצ'י (ותמיד יש לי אפצ'י), מתייבש די לאט - שזה יתרון כי יש זמן לשחק עם המראה, וברגע שהוא מתייבש הוא עמיד עד כאב - שזה יתרון וחסרון, במקרה שעשית אפצ'י בשורה הקודמת.
המראה שמתקבל הוא ריסים מאוד ארוכים וקצת מודגשים. ועם קצת מזל, אין גושים.

אני לא יודעת אם היא מוגדרת כעמידה במים, אבל גם כשבכיתי איתה לא נהיה לי גוש שחור מתחת לעין (או שהיה לי ולאף אחד לא היה נעים להגיד לי, כי בכיתי :)).

שורה תחתונה: אני לא אקנה אותה שוב, אבל כן אסיים אותה. ואמליץ עליה למי שיש לה תקציב מוגבל, בתנאי שהיא משיגה אותה בפחות מ50 ש"ח. יותר מזה היא לא שווה.


אוהבת!