יום חמישי, 28 באפריל 2011

ILLAMASQUA - Nudge ועוד


הלק השלישי מקולקציית הפסטלים של אילמאסקה (נשבעת שכתבתי בטעות איל מקיאג'!)
בניגוד למה שמשתמע בבירור מהתמונות - הלק הוא בצבע מנטה ירקרק מהמם. הוא לא כחול כמו שהוא יצא (זה היה סיוט לנסות לצלם את הצבע שלו! אולי הבעיה היא במצלמה שהשתמשתי בה, שהיא לא המצלמה הרגילה שלי ואולי הבעיה היא בלק שלא מוכן להצטלם.. לא אדע לעולם!)
בכל אופן, הלק הזה מהמם ונהנתי ממנו ממש..
שתי שכבות הספיקו לכיסוי כמעט אטום. הפורמולה הייתה עבה ומעצבנת. זמן הייבוש בהתאם לשאר הלקים שניסיתי של אילמאסקה היה כמעט נצחי (טוב, אני מגזימה... אבל הוא לא היה קצר :)) ולסיום הוא גם היה עלי לא עמיד בעליל - בעיה שיתכן ונבעה מהשכבות העבות שנאלצתי למרוח.
הסיכום שלי: צבע מהמם, פורמולה מבאסת.
נשאר לי עוד לק אחד מהקולקציה הפסטלית... האם הוא יהיה זה שישנה את גישתי? מסופקני! אך אני מוכנה לנסות.
מעבר לזה - כפי שכבר כתבתי (אולי זה היה בתגובות?) - אני ממש לא פוסלת את אילמאסקה בעקבות ההתנסות הזאת. אני חושבת שלשפוט חברה שלמה לפי קולקציה אחת של פסטלים זאת טעות, כי אני יודעת שגם חברות שאני מאוד אוהבת מתקשות בייצוג לקים פסטלים איכותיים, אולי הלקים הרגילים שלהם מוצלחים.
אני אגב כנראה לא אדע את זה, כי מה שאני כן יודעת על הלקים שלהם זה שהם יקרים!


הנה נסיון שלי לערוך את התמונה ככה שהצבע של הלק יהיה יותר תואם למציאות. את הצבע של האצבע לא הצלחתי לסדר, אבל אולי דווקא יפה לי ככה. בכל אופן זה פחות או יותר הצבע של הלק... קסום!
ולנושא אחר!
השבוע לקחתי איתי מצלמה לבאר שבע, וגם כלב. קיבלתי מההורים שלי את הכלב (צ'רלי) לבייביסיטר.
שילבתי הכל ויצאתי עם הכלב והמצלמה לטיול בוקר, במטרה לצלם לקים.
ואז השותף הלא הומו שלי הציע לי שאני אשתף את קוראי הבלוג בתמונות של המקום בו אני גרה. ההצעה המקורית שלו היתה לייצג את הלק בהקשר החברתי, ואולי לצלם את התגובות של עוברי האורח בשכונת ו' הישנה בבאר שבע ללק שלי. אני אמרתי לו שזאת אמירה ממש מתנשאת ומזל שאני לומדת אנתרופולוגיה ויודעת להגיד לו שהוא חוטא באתנוצנטריות.
בכל אופן, אני מתה על השכונה שלי ועל הדירה המצ'וקמקת שלי..  השכונה מזכירה לי את הילדות (גדלתי בשכונה דומה מאוד), ואני מתרגשת כל יום לשמוע את הירקן הנייד צועק במגאפון "פירות, ירקות, ביצים!!!".. לי יש תיאוריה שהירקן הנייד הוא גם האלטעזאכן.. מבעד למגאפון אני מוכנה להישבע שיוצא אותו קול!!
אני מודה שסילפתי את המציאות, ואת התמונות המזעזעות של הרחבה שמחוץ לבניין מלאה בבוץ, או של הפח שעולה על גדותיו כבר מיום ראשון, או של הנרקומן שישן מתחת לפח, חסכתי מכן.. אבל זה כי אני פשוט לא רואה את זה.

הכניסה המרגשת לבניין שלי, ואל תנסו - כי האור במדרגות לא עובד:
(התקשרנו לחברת חשמל כדי לברר כמה חוב יש לבניין.. התשובה היא 2000 ש"ח והם לא מוכנים לוותר לנו.. מזל שיש פנס בפלאפון!)

הבניין שלי:
את החלון שלי אתם לא יכולים לראות כי עץ גדול מסתיר אותו. אבל אתם כן יכולים לראות את החלון למרפסת שירות, שהעץ הגדול לא הצליח לחסום אותו מפני היונים שהחליטו לקנן לי בתוך הדירה...

הכלב שלי מחפש משהו ירוק לרחרח, בהצלחה:


ואנשים שכנראה לא מוטרדים ממפגע היונים כמונו:

הייתי מצלמת לכם גם את המקלט אליו ירדנו כשנפלו טילים, אבל אין כזה בשכונה. חשבתי לצלם במקום זה את המרחב המוגן שאנחנו הולכים אליו, אבל אין כזה.

ונושא אחר אחרון:
בדרך מהשיעור לספריה, הייתי חייבת לעצור באחד הדוכנים של האוניברסיטה, וקניתי את החולצה הזאת:
יש לה מלא חסרונות (טוב, שניים אבל ממש גדולים) - כמו הפפיון המכוער בחזה והחגורה שתקועה במקום לא ברור (בעצם גם החגורה עצמה לא ממש ברורה... למה בעצם יש פה חגורה?), אבל חיפשתי כבר כמה זמן חולצת שיפון כחולה עם נקודות במחיר שפוי, ובדיוק היו עלי 70 ש"ח במזומן.
החגורה לא רלבנטית לי כי ממילא אני אכניס את החולצה למכנסיים או לחצאית, ועם הפפיון אני כבר אסתדר איכשהו.


פפיון מכוער:



יאללה, היה ממש מגניב! ואפילו פתחתי קטגוריה חדשה בעקבות התוכן הלא ברור הזה. קראתי לה "אפי".

יום ראשון, 24 באפריל 2011

ILLAMASQUA - Blow

הפסטלים is in the town!!!
לפני קצת פחות משנה, כשעוד הייתי בלוגרית שראויה להיקרא בלוגרית, התחלתי לסקר את קולקציית הפסטלים של אילמאסקה. התחלתי עם הלק התכלת, ואז הזנחתי את הבלוג כמו ילדה קטנה.
אז ניראה לי שעכשיו אני פשוט אמשיך מאיפה שהפסקתי.. :)
כי וואלה, עברה כמעט שנה ואני עדיין חושבת עליהם אותו דבר - מהממים ולא נוחים למריחה (זאת היתה השורה התחתונה. מי שחיפשה את השורה הזאת בסוף הפוסט בטח התבאסה.. :P)


היום, Blow - הלק הצהוב היחיד שלי!
הביטו בו - כמה הוא יפהפה???
הכי בעולם! ועל עור שזוף פי כמה וכמה. הצבע שלו מהמם
ופה מתחילים ה"אבל"ים:
המריחה מזעזעת. כראוי ללק שהוא גם צהוב (לקים צהובים הם תמיד מסובכים משום מה... ככה אומרות השמועות) וגם פסטלי- ללק הזה יש מרקם מאוד עבה, והוא נמרח בשכבות לא אחידות בכלל ומזעזעות.. נאלצתי למרוח שכבה על שכבה עד שהגעתי לכיסוי מלא.. סה"כ ארבע שכבות. שזה שתי שכבות יותר ממש שאני מוכנה לסבול בשביל לק.

מעבר לזה שזה באסה למרוח ארבע שכבות, זה גם לא ניראה טוב - הלק ניראה עבה על הציפורן וזה די הורס את הלוק (וגם זה שנמרח לי הלק באצבע).
זמן הייבוש איטי מאוד, וארבע שכבות של לק לא עזרו להאיץ את הייבוש. לא מרחתי טופ קואט, אולי זה היה עוזר אבל אני כרגע לא מורחת טופ קואטים. מה שכן הברק שלו נפלא והעמידות למיטב זכרוני הייתה סטנדרטית.















חג שמח וצבעוני לכולם!!
היה אש לצלם את הסווטצ'ים הלה, שכחתי כמה זה כייף!!

יום רביעי, 20 באפריל 2011

התצטיידות לקיץ בחמישה צעדים

חג אביב שמח לכל קוראיי!
אני מרגישה שאני פותחת כל פוסט בהתנצלות על ההזנחה הפושעת שלי. בצדק כמובן.
אז במקום להתנצל לחלל האינטרנט, אני פשוט אשמח שיש לי חופש וזמן והנה פוסט שממש רציתי לכתוב!

הקיץ הגיע, שמח וטוב לבב ואני כבר מצוידת!!
הנה חמישה מוצרים חשובים שרכשתי לכבוד הקיץ הזה:

1. מייק אפ קליל:

פייס אנד בודי של מאק.
השתמשתי בו גם בקיץ הקודם, ובשבועות האחרונים והחמים חזרתי אליו. מייקאפ מבוסס מים, קליל מאוד, כיסוי מאוד מינימלי ועמידות גבוהה בפני דברים לא נשיים כגון הזעה, גירוד הראש בזמן שקידה על שיעורי בית וכן הלאה.
הוא ממש דביק כשמורחים אותו ואני לא אוהבת את הריח שלו, אבל אני אוהבת את הכיסוי העדין ואת המראה הממש טבעי שמתקבל.






2. פודרה:



need I say more???
בתמונה פודרה בתפזורת של מאק.







3. דיאודורנט:
גם דורדורנט יעשה את העבודה.
הדיאודואנט בתמונה הוא של וישי, עמיד ל48 שעות (לא ניסיתי...). הגעתי אליו אחרי שהדיאודורנטים של פה התחילו לשעמם אותי ואני מבסוטה לגמרי!
זה העותק השני שלי כבר, כי אחד כבר סיימתי.
קניתי את שניהם בדראגסטור, במחיר מבצע יחסי. זה יצא לי באיזור ה50-60 ש"ח כל פעם. המחיר המקורי שהם דורשים הוא 100, ואני מודה שלא בדקתי כמה הוא עולה במקומות אחרים.
בנוסף הוא ניתן להשגה בבתי מרקחת פרטיים.




4. ג'ינס קצר:

הווו כמה שרציתי אותו - ליוויס 501. גבוה ביותר!
כבר צחקו עלי בעקבות הג'ינס הזה במספר חוגים חברתיים (רגע, אבא ואמא זה חוג חברתי נכון?), אבל לי לא אכפת!! אני חושבת שהוא יפה להפליא והולך להיחרש במשך כל הקיץ לכל מקום!





5. מים, והפעם באמת:


אני לא יודעת אם זאת תכונה יותר ישראלית או יותר פולנית, אבל כל הזמן אני מרגישה שאני לא שותה מספיק, וכל קיץ אני מחליטה "השנה אני אשתה 12 כוסות מים!".
הפעם באמת, אם הצלחתי להפסיק לעשן אין סיבה שאני לא אצליח לשתות בקבוק ליטר וחצי ביום.








היה כייף, we should do this more often!
ועכשיו אני חוזרת לבצע מבחני t להפרשי ממוצעים... או משהו כזה :)

ביקורת: לינדו - אתר לקניות קוסמטיקה אונליין וד"ר כדיר - ג'ל קלנדולה

אה... התחברתי כדי לכתוב פוסט ופתאום ראיתי את הפוסט הזה שלא פורסם! נכתב בפברואר...
און דה פלאס סייד - אני יכולה להעיד שאני משתמשת בג'ל הזה עד היום וממש מרוצה ממנו עדיין :)
פסח שמח!



בוקר אור :)
כמה דקות לפני שביטלו לי את כרטיס האשראי (לשמחתו המרובה של הבנקאי שלי, שנמאס לו להתקשר אלי ולהטיף לי על התנהלותי ההוללת עם הכספים שאין לי) הספקתי לרכוש את הג'ל הזה מאתר לינדו במחיר המופלא של 36 שקלים חדשים (אתה שומע אדון בנקאי? זה לא יקר!).
אל האתר הגעתי אחרי חיפוש בארכיון של פורום "יופי וטיפוח אישי" בתפוז. יש שם מבחר גדול של מוצרים שבדר"כ ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות בלבד, במחירים טובים, והמשלוח בדואר רשום חינם.
קצת על ההזמנה מהאתר: מיד אחרי ביצוע ההזמנה קיבלתי מייל שבישר לי שבתוך כמה שעות עד יום עבודה יצור איתי קשר נציג מהאתר לצורך אימות הזמנה ולקיחת פרטי כרטיס אשראי. כעבור שישה ימים התקשרתי בעצמי לחברה ואמרתי שלא יצרו איתי קשר. הבחורה שענתה לי הייתה מקסימה ואמרה שכנראה היה להם באג במערכת, ותוך שלושה ימים החבילה כבר הייתה אצלי בחדר (ותודה לאבא שנאות תמיד להגיע לדואר בשבילי).
מאחר והזמנתי מהם רק פעם אחת אני אתן להם להנות מהספק, ואולי באמת מדובר בבאג ולא במזכירה ששכחה להתקשר אלי.
מלבד המוצר הזה הזמנתי גם פילינג גרגרים מים המלח של ד"ר כדיר (שאני די נהנית ממנו בינתיים, לאחר שעדי ממאק הודיעה לי בפנים חתומות שאת המיקרופיין סקראב שלי, בו אני משתמשת שנים רבות בהנאה צרופה, מפסיקים לייצר!). הפילינג הגיעה בשפופרת אטומה באלומיניום, אבל השפופרת עצמה הייתה קצת מלוכלכת... בכל מקרה המוצרים בתוקף, ואת הג'ל הזה כבר הכרתי מראש ואני יודעת שהוא בסדר.

ועכשיו בואו נדבר על הג'ל.
העור שלי הוא רגיל-יבש.
בקיץ הוא עור שמח שטוב לו, בחורף הוא יבש. העור שלי מעולם לא דרש ממני יותר מדי. סבון פנים פשוט, קרם לחות פשוט והוא בסדר.
החורף הזה, אותו אני מעבירה בבאר שבע הקרה- העור שלי ניסה לבצע התאבדות. היובש תקף אותי בצורת מיליוני חצ'קונים (אוקיי, חמישה חצ'קונים. אבל ממש גדולים) ושלח אותי לטיפול פנים מיידי אצל הקוסמטיקאית הקרובה, שריחמה עלי ואמרה "וואו, בחיים לא ראיתי כזה חצ'קון גדול! מסכנה!". היא המליצה לי על המוצר הזה, לקניה אצלה ב60 ש"ח, ומאז אני משתמשת בו שמחה וטובת לב.
החצקונים עברו, הודות לטיפול הפנים שלי, והעור שלי אחרי שאני שוטפת אותו מרגיש נקי אך לא מיובש!
בנוסף, אני מכורה לריח של הסבון הזה.. ריח של נקיון כמו שאני אוהבת!
אהבתי.