יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

ביקורת: ניילטק - מחזק ציפורניים

בחזרה לעניינים:

בעבר השתמשתי במחזק של ניילטק ולא הייתי מרוצה.
מתישהו בתחילת אוקטובר החלטתי לתת לו נסיון נוסף- והפעם כמו שצריך.
המחזק הזה מגיע עם שני שלבים - שני בקבוקים - הראשון הוא  Ridge Filler Base Coat, שמטרתו למלא את החריצים שיש בציפורן לא מושלמת ולא חלקה, והשני הוא מעין טופ שקוף שנקרא Intensive Therapy.
בפעם הקודמת שהשתמשתי בו השתמשתי רק בשלב השני, כי הציפורן שלי היתה חלקה, אבל הפעם קניתי את שניהם ופעלתי בדיוק לפי ההוראות:
ביום הראשון מורחים שכבה מהבסיס ושכבה מהטופ. בכל יום מוסיפים עוד שכבה של הטופ, ואחרי השבוע מורידים הכל ומתחילים מההתחלה.

כבר בשבוע הראשון הרגשתי התחזקות של הציפורן- לא הלכתי עם לקים בתקופה הזאת אלא רק עם המחזק.
אחרי חודש כזה בערך הציפורניים שלי כבר היו ארוכות וחזקות, ואז התחלתי לשים מדי פעם לק.
כרגע אני מורחת שכבה מהבסיס, מורחת לק, ומעליו שמה את הטופ השקוף.
מצוין! זמן הייבוש ממש לא נפגם מהשימוש במחזק הזה והעמידות סבבה. הציפורניים שלי ממש לא מצהיבות ואני מבסוטה על הציפורניים הארוכות שלי (יחסית, אני בכל זאת לא מתה על ארוך), ומבסוטה על המחזק למרות המחיר השערורייתי. אני חושבת שקניתי אותו בניו פארם ב99 ש"ח... כדאי לחכות למבצעים.
תוספת חשובה: הציפורניים שלי לא הצהיבו בכלל, גם לא אחרי חודשים של שימוש..

שורה תחתונה: אהבתי

יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

ביקורת: Pilot Frixion 0.4

היי!
כן, זאת תמונה של עט.
הפוסט הזה מוקדש לכל סטודנטית למדעי החברה/רוח שאין לה לפטופ קטן ואדום לקחת ללימודים באשר היא- אני איתך.





יש עטים שהם בהגדרה "עטים של בנות", ואני בטוחה שכולם יודעים לאיזה עטים אני מתכוונת. אני מתכוונת לעטים של פיילוט, בעובי 0.4, שנקראים G-TEC-C4 עם פסי האחיזה המזעזעים בקצה- חריצים קשיחים בפלסטיק, שאחרי חצי שעת כתיבה רציפה כבר חורצים את סימנם באצבע האמצעית..
שנים שאני משתמשת בעטים האלה, אפשר לומר שעברתי איתם את כל ימי התבגרות- סיימתי אלפי עטים כאלה, ונזהרתי שלעולם לא להלוות עט כזה לגבר- כי ברגע שתתני לו את העט, הוא יחזור אליך עם שפיץ מעוך ועקום- ואת זה לעולם לא תצליחי לתקן.
מערכת היחסים בינינו היתה מאז ומתמיד אמביוולנטית.
מצד אחד, אין סיכוי שאי פעם אכתוב בעט שהוא לא עט ג'ל- אני כותבת מאוד מהר ונשענת על הדף בכתיבה. כל דיו שאינו ג'ל גורם לי להתלכלך כמו ילדה.
וכמובן- החוד הדק. האמת היא, שהעט הזה קיים גם בגירסת 0.3 ו-0.25, שאני מעדיפה יותר- אבל הרבה יותר נדיר למצוא. מי שבכל זאת רוצה למצוא- בדר"כ יש ב"דורון ספרים". אישית אני כבר לא מסוגלת לכתוב עם עטים יותר עבים..
מצד שני, and it's a big one- הם פשוט לא נוחים!!

כן, אתם, אתם לא נוחים.

בטיול מקרי בחנות כלי הכתיבה של האוניברסיטה, מצאתי את הFrixion- מרגש ממש!
ראשית, הוא מכיל בחובו את כל היתרונות של הG-TEC- מדובר בעט ג'ל, עם חוד בעובי 0.4 (כן, הסכמתי לכתוב בו למרות שהוא עבה מרוב העטים שלי).
מכאן זה רק הולך ומשתפר- לעט הזה אשכרה יש גומי באיזור האחיזה! כמו בכל העטים בעולם כמעט! כמה מרגש!! הצלחתי לעבור הרצאות שלמות בלי לאבד תחושה באצבע!! פייר, התרגשתי. תודה פיילוט שהבנתם שגם לנו הכוסיות כואב לפעמים באצבעות.
זה מבחינתי השוס הגדול של העט.

גומי, יש אותו בקצה.

אה, ויש את הקטע של הדיו המחיק.
בקצה העט יש גומי לבן שמשמש כמחק- הדיו נוצר בטכנולוגיה כלשהי, והוא רגיש לחום. החיכוך עם הגומי הזה מוחק את הכתב. המחיקה נקייה מאוד אבל לא מושלמת. זה עדיין פתרון הרבה יותר אלגנטי מטיפקס, ואין ספק שזה יעיל כשבאמצע טבלת שכיחויות (ושאלוהים ירחם על אלה מכם שזוכרים מה זה) רשמת ערך לא נכון.. במקום להרוס את הסדר הקריטי של הטבלה אפשר פשוט לעבור עליו בקלילות עם ה"מחק".
מבחינתי זה נחמד אבל אפשר היה לוותר על זה- בסה"כ אני מחובבי הקווים... ממש לא מפריע לי שיש מחיקות באמצע הדף או חצים..
פיילוט ממליצים לא להשתמש בעט הזה כדי לחתום על חוזים, לכתוב צ'קים או לכתוב איתו במבחן. בנוסף כתוב שכדאי להרחיק אותו מחום גבוה מאוד. לא יודעת כמה זה גבוה, אבל יכול להיות מבאס לקום ולגלות שהסיכומים הנפלאים שלי נמחקו מהחום. אני אגיע לזה בסמסטר קיץ.
חסרון נוסף של העט הזה הוא שלפעמים באותיות ארוכות (ל, ף, ך וכיו"ב) הדיו יוצא באופן לא אחיד- נשאר איזשהו רווח באמצע האות. אבל זה לא קורה הרבה.

לסיכום- אהבתי, והלכתי לקנות עוד.
זהו, היה כייף לכתוב.

יום שבת, 6 בנובמבר 2010

המון קניות!

כותרת פרובוקטיבית מה בשביל קניה של שני מוצרים הייתי אומרת :)
אבל חשבתי על זה לרגע, והחלטתי שהתירוץ של הלימודים, תובעניים ככל שיהיו (והם אכן כאלה!), אינו קביל.
את הבלוג פתחתי באוקטובר לפני שנה, בזמן שחרשתי לפסיכומטרי... והעובדה שהיום אני בשנה א' מוכיחה שהצלחתי לשלב בין הבלוג לבין הלימודים, בין עולם האינטרנט לבין הלימודים.

העובדה שאני במינוס מטורף, לא עובדת, ואבא שלי מנוי לבלוג הזה ורואה את כל הפרסומים שלי על מה כן קניתי ומה לא קניתי, היא בעייתית מעט יותר.. אבל אולי גם על זה אפשר להתגבר..
אולי במקום לחשוב שזה או הכל או כלום, או שאני מפרסמת ללא היכר עוד ועוד פוסטים, או שלא בכלל.... עדיף לי לפרסם גם את המעט שיש- וזאת הסיבה שהפוסט הזה בכלל עלה לאוויר העולם, כי פעם לא הייתי חושבת להעלות פוסט על קניה של שני מוצרים כל כך בסיסיים.

אז אני נותנת לבלוג הזה נסיון שני, ואני אנסה להיות קלה אליו.. ואני אשתדל לפרסם יותר, ואולי אני שוב אכשל.


אז אתמול הייתי ברמת אביב, קניון שאני לא נהנית במיוחד להיות בו בדר"כ. אבל נסיבות החיים (התור שלי ללייזר) גרם לי ולחברתי לנתב את מסע השופינג שלנו לשם (היינו בזארה, היה כייף).
אחרי שהאוטו שלי עלה בלהבות (טוב, זה תיאור די דרמטי למה שקרה- יותר מדויק להגיד שיצא עשן ממכסה המנוע), לחלוטין הייתי תקועה בקניון רמת אביב.. איזה סיוט! לגמרי להיתקע עם האוטו באמצע שומקום!:P את הזמן שלקח לגרר להגיע (ואני מתה על תפיסת הזמן שלהם- הוא אמר שיקח לו "בין מיד לשלוש שעות" להגיע, במילים אלה ממש) הייתי צריכה להעביר איכשהו.
היה לי זיכוי למאק אז נכנסתי (למרות שאני משתדלת לא לבגוד בסניף הבית שלי).
המוכרת היתה מקסימה לגמרי, הבינה לחלוטין שאני לא מעוניינת לקנות יותר ממה שתכננתי (אני בדר"כ לא נכנעת לקניות ספונטניות (יתכנו הערות שקריות בתוכן הפוסט במטרה לבלבל את אבא), אבל מוכרות הרבה פעמים ממשיכות להציק שאני חייבת גם את זה ואת זה. זה מעצבן, ובתור מוכרת כשלקוחות היו אומרות לי שהן לא רוצות לקנות יותר, הייתי מפסיקה להציק (בכפוף למגבלות הלקוח סמוי כמובן).
היא התאימה לי את המייקאפ העמיד החדש, נתנה לי ממנו גם דוגמית נדיבה מאוד בקופסית (תמיד כשאני קונה מייקאפ נוזלי אני מבקשת דוגמית כדי שאוכל לנסות בלי לפתוח, ואם הגוון או משהו אחר לא מתאים אוכל להחליף), והיתה מרעננת וחמודה להפליא.. למתעניינות, שמה עינת.
המייקאפ עלה 175 ש"ח לכמות סטנדרטית של 30 מ"ל. לא זול בכלל. ביקורת מפורטת תגיע בהמשך השבוע.

קניתי גם את הבושם הטורקיז, למעשה נכנסתי לחנות במטרה לקנות אותו (הוא תמיד חסר במלאי)- הבושם הזה נהדר, אני לא טובה בתיאור בשמים בכלל, לדעתי הוא פרחוני אבל עדין. אולי אחת הבושמולוגיות תדע לתאר אותו יותר טוב ממני. למרות החשש שהיה לי לקנות בושם בחנות איפור- הבושם התגלה כעמיד מאוד עלי!
מה שכן, הוא יקר מאוד- 141 ש"ח לכמות מגוחכת של 20 מ"ל.

במעמד הקופה כמובן גיליתי שהזיכוי שלי לא אצלי (לא לפני שהגשתי לה בבטחון את הזיכוי שלי לזארה). כזו אני.


עד לפעם הבאה (בקרוב, אני מקווה),

אפי