יום שבת, 27 בפברואר 2010

ביקורת: Poshe - Super Fast Drying Top Coat

אם כי מעולם לא פרסמתי ביקורת רשמית על מייבש הפלא של Seche Vite, אני חושבת שהרבה מהקוראות פה יודעות את דעתי עליו: הייתי מאוהבת בו תקופה ארוכה, עד שנשבר לי מהעובדה שהוא מכווץ את הלק (יוצר פס ציפורן דק וריק בקצה) ונהיה סמיך עד אימים באמצע הבקבוק.

מאז שקטעתי את יחסיי עם אותו מייבש, חיפשתי המון המון אלטרנטיבות. מאוד אהבתי את טיפות הייבוש של OPI, אבל הן חסרו את הברק האופייני של טופקואט, ניסיתי לשלב אותן עם טופקואטים שונים- אבל הנ"ל מנעו את אפקט הייבוש..
ניסיתי ללכת בלי טופים (ותאמינו לי, הלק מתייבש ככה הכי מהר וטוב), אבל הלק התקלף לי תוך יממה..
בקיצור אין ספק שהמסע בחיפוש אחר ההגנה המושלמת ללק הוא מייגע.


ולמי שלא רוצה לקרוא את כל הביקורת אני מוכנה להגיד כבר מעכשיו- המוצר הזה הוא לא הפתרון לבעייתי. אבל הוא תחנת ביניים נחמדה.

המייבש של פושה הוא בהחלט מייבש זריז ביותר! 3-4 דקות ואת יכולה להפסיק לשבת בחוסר מעש (יש פה כאלה שעוד יושבות בחוסר מעש אחרי מריחת לק?), תני לו עוד 10-15 דקות ואת יכולה לסגור כפתורים כאוות נפשך.
המרקם שלו עבה ומוזר עוד מההתחלה, אבל לא בצורה שקשה לעבוד איתו. קחו בחשבון שצריך למרוח כמות מאוד גדולה שלו על הציפורן כדי שהוא יראה טוב.
הוא משאיר אחריו ברק נפלא שמחזיק מעמד לפחות יומיים.




החסרונות שלו הם כדקלמן:
1. אצלי, הוא נוטה להשאיר בועות על הציפורן. לא חמוד.
צמצמתי את התופעה בכך שאני לא מזיזה את הבקבוק ממקומו לעולם כמעט (הנענוע גורם לבועות), ובמריחה של כמות עוד יותר גדולה. עדיין אני מקבלת בועית קטנה מדי פעם. אבל למדתי לא להיות פרפקציוניסטית. עדיין, הייתי שמחה למוצר שלא יגרום לי להשלים עם המגרעות שלי, אלא פשוט יעשה את העבודה כמו שצריך.

2. מכווץ גם הוא את הלק!
חברות, זוהי תופעה שהולכת יד ביד עם תופעת הייבוש ועלינו להשלים איתה. אני מודה שאצלי אין כיווץ משמעותי בכלל, ולא שמתי לב אליו עד שבנות הפורום הסבו את תשומת לבי לעניין- אבל מסתבר שהנושא קיים. למזלי אני ניצלתי ממנו, אבל אין ערובה שגם לכן יהיה את המזל שלי.

3. השמועות אומרות שגם הוא נהיה סמיך עד אימים בחצי הבקבוק.
חלק מהשמועות האלה אפילו רשומות בגב הבקבוק, במסווה של אזהרה שיש לדלל את המייבש רק עם המדלל של חברת פושה (ההדגשה במקור).




לסיכום, מוצר נחמד, אך עוד לא תמו חיפושינו. עד כה הוא הרע במיעוטו.

האם אקנה אותו שנית? לצערי, כן.

יום רביעי, 24 בפברואר 2010

Color Club - Who Are You Wearing?

ממש התרגשתי כששמעתי שהתחילו למכור את קולור קלאב בטרנסדיזיין! אצתי רצתי והזמנתי לי שני לקים מהקולקצית האביב החדשה- Rebel Debutante.
עוד יותר התרגשתי מהגוון הזה, שהיה אמור להיות הצבע שאני מחפשת מאז שפרסמתי את Let Them Eat Rice Cake בתחילת הבלוג והודעתי שאני מחפשת תחליף עבורו- לק ניוד בהיר, לא לבן לחלוטין ואטום.
הגוון של הלק הזה מטריף- אפור מאוד בהיר, קצת ורדרד-חלבי שכזה.. ממש יפה.
וכמובן, כגודל הציפיות......
הלק הזה פשוט שקפקף ונדרשו ארבע שכבות כדי להגיע למראה האטום שבתמונה, ועדיין הכיסוי לא היה מלא ואחיד כמו שאני אוהבת. הבעיה עם המון שכבות היא שלא רק שזה לא כייף למרוח שוב ושוב ושוב, זה גם לא ניראה טוב- זה ניראה עבה מדי.

משהו חיובי שכן יש לי להגיד עליו זה שהוא התייבש סופר-מהר ומאוד מבריק!
לסיכום, אני לא ממליצה עליו.
חוזרת לחיפושים :)












אוהבת,
אפי

יום ראשון, 21 בפברואר 2010

עוד קצת CND

אז ניסיתי את שני הלקים הנוספים של CND, והנה חוויותיי:


CND - Desert Suede
נס השכבה האחת לא חל גם על הלק הזה, ופה היה צורך ברור בשתי שכבות. מצד שני, שתי שכבות דקות נתנו לי כיסוי אחיד ומושלם.
הצבע עצמו בהתחלה איכזב אותי- ציפיתי שיהיה יותר בהיר ושיתן לי מראה "ניוד" של בובת ראווה, בפועל קיבלתי מראה של מייקאפ כהה וכתום מדי, שניראה די זקן (ולראיה- אמי, יקירת המערכת, חשבה שהצבע ממש מקסים עלי...) (אמא אני יודעת שאת קוראת פה ואני אוהבת אותך!! בבקשה אל תפסיקי להכין לי אוכל.....).
עם זאת, אני מודה שאחרי יום של לבישה התרגלתי אליו והתחלתי לחשוב שהוא לא כ"כ נורא.. אני בטוחה שלפדיקור הוא יהיה מצוין, או לנשים שצריכות צבע הולם למשרד ונמאס להן מורוד בהיר.













Bloodline

כראוי לשמו, אכן לק בצבע אדום דם לוהט. אני חייבת לציין שהצבע בתמונה לא נאמן למציאות לצערי, והוא בעצם בורדו הרבה יוצא כהה, שבעצם התיאור הכי טוב עבורו הוא מבחנת דם (מתנצלת בפני כל הרגישות לבדיקות דם...).
גם כאן לא התרחש שנית נס השכבה הראשונה, אבל אחרי שתי שכבות התקבל כיסוי הולם.







ולרגע שכולנו חיכינו לו.......... לסיכום:


מברשת: אליפות. (הפסקתי עם התמונות כי קלטתי שזה לא באמת מעניין אף אחד :D)
צבעים: מבין השלושה שאני ניסיתי, שניים מהם היסטריים - לא לוותר על Muddy Rose!!
מרקם: מצוין.
הזכרתי שהידית עשויה גומי? (כמו בלקים של אורלי, מאוד נוח לאחיזה)
האם ארכוש שנית: בהחלט! אני כבר עובדת על רשימה חדשה, שאמורה לכלול גם אפקט או שניים.*
דבר רע שיש לי לומר: בתחתית של כל לק היה כתוב מאיזה סקאלת גוונים הוא (קר, חם או ניטרלי) והמרקם- בשלושת הלקים שלי כתוב שהוא Opaque, אטום. אני מניחה שאם הם טרחו לכתוב את זה סימן שלא כל הלקים שלהם אטומים. אם ככה, חבל מאוד שאין אופציה באתר לראות איזה לק הוא אטום ואיזה לא- ואם כבר טרחתם ומיינתם, תוסיפו גם אופציה לחיפוש לפי סקאלת גוונים..


עד כאן, מדווחת מהשטח,
אפי.


* הקולקציה של CND בנויה על Colour ו- Effect- כלומר כל הלקים הם במרקם קרם, ובנוסף משווקים לקים שאמורים להפוך כל לק לשימרי, פנינתי וכדו'... מדליק.

יום חמישי, 18 בפברואר 2010

CND - Muddy Rose

אני חייבת להודות שמעולם לא חשבתי לנסות את הלקים של CND, לא שהייתה לי דעה שלילית- זה פשוט לא חלף במוחי מעולם..
הפוסט הזה של נעה העלה את הלקים של החברה לתודעתי- והחלטתי שכדאי לי לנסות גם.
מזל!

הזמנתי לי שלושה גוונים, וזה הראשון שניסיתי.
אני יודעת שהתמונה מטושטשת וממש לא איכותית, אבל לא יכלתי להתאפק לפרסם את זה כבר- אני עובדת לאחרונה הרבה בקרים ואין לי זמן לצלם לקים- זאת גם הסיבה שלא היו הרבה עדכונים לאחרונה. החלטתי שאני חייבת להראות רוח חיים ואם המחיר שעלי לשלם הוא בתמונות גרועות- אני אספוג אותו.
הלק הזה, על אף השם הלא מושך במיוחד- הוא אחד הצבעים המקסימים שיש לי!
בהחלט היה חסר לי כזה באוסף, סוג של ורוד-סגול מלוכלך, ברמת כהות בינונית, מרקם קרמי (שלאחרונה הזנחתי) ופשוט מחמיא!

על הלקים של CND יש לי עד כה רק דברים טובים להגיד! אבל מאחר וניסיתי רק אחד אני לא רוצה להכליל- אני יכולה לומר רק שהמריחה של הלק הזה היתה יוצאת מן הכלל, המברשת מדויקת ונוחה ביותר, הלק עשיר בפיגמנט (שכבה אחת מספיקה לכיסוי מלא ואטום. מרחתי עוד אחת שהתבררה כמיותרת לחלוטין), מתייבש מהר מאוד... איך לא ניסיתי את החברה הזאת קודם???
אני מקווה ששאר הלקים של החברה לא יאכזבו אותי, כי בהחלט יש כאן סיכוי למערכת יחסים ארוכת טווח בינינו.

יום חמישי, 11 בפברואר 2010

China Glaze - Rodeo Fanatic

אני אפתח בהתנצלות בפני הקוראות שלי שלא אוהבות לקים כחולים: אני מצטערת, לא יודעת מה יש לי... אני נמשכת אליהם באופן בלתי מוסבר!!
מקווה להשתלט על עצמי בקרוב...

אבל רודאו פנטיק הוא בכלל לא כל שאר הכחולים הכהים שסיקרתי.. הוא באמת מיוחד ושונה :)
מדובר בלק כחול, יותר כהה מבהיר אבל בכלל לא מסוג הכהים-שחורים. יש בו תת גוון ירוק מאוד מאוד מורגש, שלצערי לא הצלחתי לתפוס בתמונות.
יש בו שימרים ירוקים קטנטנים ובאופן כללי במציאות הוא ניראה כמו צבע מהאגדות (אני ממש רומנטית..) בתמונות הוא יצא סתם כחול :-D
אני חייבת להגיד שהלק הזה נמצא אצלי די הרבה זמן, ולא מרחתי אותו אף פעם עד היום כי בבקבוק הוא ניראה כל כך לא מושך... אבל ברגע שמרחתי אותו התאהבתי.

לצערי המריחה היוותה בפני סוג של מכשול.. זה שאני עקומה אנחנו כבר יודעים, אבל הלק הזה היה מבחינתי all over the place- מאוד מאוד נוזלי ועבה... באסה.
בכל זאת אני בטוחה שאני אמשיך ללבוש אותו כי הוא באמת הורס.









יום ראשון, 7 בפברואר 2010

Essie - Mint Candy Apple

יש בחוץ שמש!! תענוג..
הנה לק שמחכה לי כבר הרבה זמן.. משום מה אסי החליטו להוציא את הלק הזה באמצע החורף.. מה נסגר?
נכון שעדיין יש גשמים וקר, וקולקציות האביב כבר מגיחות לעולם, אבל יש גבול! אני חושבת שהלק הזה יצא בדצמבר או משהו כזה.
מצד שני, אסי רצו להיות בין הראשונים שישיקו לק כזה- אחרי ההיסטריה של הלק ג'ייד של שאנל. היום לכל חברה יש וריאציה על הצבע הזה ולא רחוק הרגע שגם לשיק יהיה כזה, אני מקווה.




הדבר הראשון שחשוב להגיד על הלק הזה הוא שהוא קרם.  מזמן לא לבשתי לק שהוא באמת קרם, בלי איזה שימר חבוי, והתגעגעתי לזה.. סה"כ אין על לקים קרמיים.
הצבע שלו בעיניי מאוד יפה, בהחלט צבע מנטה - הוא קצת יותר ירוק ממה שניראה בתמונה.
המריחה שלו הייתה לא להיט- השכבה הראשונה היתה מוזרה ממש, היא הייתה עבה ומיימית בנשימה אחת וממש לא שווה. השכבה השניה סידרה את זה וגרמה ללק להיראות אחיד, אבל זה ממש לא לק לבנות שרוצות שכבה אחת...
סה"כ לק מקסים- וניראה לי שכל חובבת לקים צריכה אחד כזה בקולקציה שלה.

אני מודה ומתוודה שאחרי הצילומים הסרתי את הלק, כי מבחינתי עדיין לא מספיק קיץ בשבילו, אבל אין לי ספק שבקיץ הוא יהיה אהוב מאוד אצלי.

יום רביעי, 3 בפברואר 2010

China Glaze - Let's Groove

עוד לק מקולקציית רטרו דיווה האדירה (סתיו 2009)
בעבר פרסמתי פה את סטלה, ובעבר הלא כ"כ רחוק (לפני שבוע) את סטרול.

והיום אנחנו עם לט'ס גרוב..
צבע סגול בינוני-כהה אדירר ביותר!
הוא מטאלי למדי, בוהק להפליא וקיבלתי עליו המון מחמאות. אחד הצבעים המיוחדים ביותר..
מה שאני הכי אוהבת בו - זה שגם בתאורה ביתית רגילה, הוא עדיין סגול.
המריחה שלו היא החלק המעצבן אגב, החומר הוא כאילו סמיך ומיימי בו זמנית, ככה שלמרות שניגבתי את המברשת מחומר די הרבה, עדיין נשאר עליה הרבה חומר..
מצד שני, הלק הזה עשיר בפיגמנט בצורה מטורפת- ואפילו אני, שתמיד (!) מורחת שתי שכבות לפחות, הסתפקתי פה בשכבה אחת בלבד, ואני מרגישה שאין צורך בעוד.
סקרנג'י כתבה שללקים האלה יש זמן ייבוש ארוך יחסית, אבל אני חייבת לציין שבמקרה הייתי ליד שעון כשמרחתי אותו, ואחרי 10 דקות הלק היה יבש למגע לגמרי.
בתמונה פה מימין רואים אותו באור יום קריר ומעונן..

ככה הוא ניראה באור שמש:









וככה הוא ניראה בתוך חדר:
אהבתן?? אני מאוד!



אוהבת,
אפי.